Vierailija

Mulla ois kaapissa jos jonkinmoista kippoo ja kuppia tuota sarjaa käyttämättömänä. Mulla vaan on niin monta muutakin sarjaa että ei ole tullut käytettyä. Olis yhen tyttelin ylppärit tulossa niin aattelin antaisinko hänelle pois tuon sarjan nurkista pyörimästä?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Itse en ainakaan haluaisi mitään astiastoa kenenkään kaapista lojumasta. Toisekseen kaikki tytöt yleensä jo keräävät jotain astiastoa, joten jonkun toisen astiaston astiat ei välttänmättä ole toivottu lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No et todellakaan anna astiastoa johon ei saa lisää osia!

No mitä väliä? Mulla on varmaan kaikki osat tohon ja kai sitä jostain kirppareilta ja tori.fi löytyy.

Vierailija

Pistä sinne kirpparille tai tori.fi:hin moeluummin. Ei toiselle voi antaa astiasarjaa, mistä ei yhtään tiedä onko mieleinen. Pentikin astiat varsinkaan eivät ole kenen tahansa makuun.

Vierailija

Tuo näyttää mummomaiselta jopa tällaisen kolmekymppisen silmään, olisi varmaan iso pettymys nuorelle. Ellei nyt satu olemaan joku suuri retrofani. Muutenkin käytetty kama lahjaksi... njäh, ellei kyse ole jostain oikeasta arvotavarasta (vintage-Hermés tai 50-luvun Porsche).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan haluaisi mitään astiastoa kenenkään kaapista lojumasta. Toisekseen kaikki tytöt yleensä jo keräävät jotain astiastoa, joten jonkun toisen astiaston astiat ei välttänmättä ole toivottu lahja.

Kaikki tytöt? En tiedä ainoatakaan. Taidat muistella 50-lukua.

Mä toivon nyt hartaasti että tää on provo. Mutta ihan siltä varalta ettei ehkä olekaan, niin eijeijei, älä anna! Useastakin syystä:

- tuo sarja on ollut jo kauan pois markkinoilta. Siitä seuraa se, että:
* kaikki tietävät että olet kaivanut sen joko omista hyllyistäsi, jostain vinttikomerosta tai ostaa-myy-vaihtaa-varastaa -liikkeestä tai -sivustolta.
* siihen ei saa uusia osia. Harva haluaa kaappeihinsa pölyttymään jotain parittomia kahvikuppeja tai muita kippoja.
* sarja on monien (uskoakseni etenkin nuorten) mielestä vanhanaikainen ja aikansa elänyt. Itse ainakaan en näe tuossa sarjassa potentiaalia klassikoksi.

- Astiaston antaminen lahjaksi kuulematta lahjan saajan toivetta siitä, mikä astiasto olisi miellyttävä, ei mielestäni ole kovin hyvä idea. Nimimerkillä eräs, jolle äiti keräsi ja usutti myös sukulaiset keräämään täyden 12 hengen astiaston uunivuokineen ja tarjoiluastioineen Kultakeramiikan sitä ruskeaa sarjaa. Inhosin sarjaa alusta asti, mutta urheasti käytin sitä yli 15 vuotta, olihan se täydellinen astiasto, johon oli pistetty paljon rahaa. Lopulta aikuistuin ja rohkaistuin riittävästi viedäkseni sarjan mökille ja hankkiakseni kotiin mieleiseni astiaston. Plussaa sarjalle kestävyydestä 😀

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaikki tytöt? En tiedä ainoatakaan. Taidat muistella 50-lukua.

Ihan tuoretta tietoa on, en tiedä yhtäkään ikäistäni tyttöä, joka ei keräisi jotain astiastoa. T. Tämän kevään ylioppilas :)

Vierailija

EI ikinä. Suosittelen myymään netissä, koska jos itse saisin noita lahjaksi, niin menisi suoraan nettiin myyntiin. Jos jotain astiastoja haluat lahjaksi antaa lahjaksi, niin ota ylioppilaaseen yhteyttä ja kysy mitä sarjaa kerää. Ainakin kaikilla mun kavereilla on joku käsitys mistä sarjasta tykkää.

N18, tän kevään ylioppilas

Tunnen pari omanikäistäni (21 v.) joiden tyyliin tuo saattaisi sopia, mutta nykyään taidetaan suosia enemmän graafisia ja klassisia linjoja. Tuollaisen astiaston odottaisi löytävänsä ehkä mummolasta, joten teinille se ei ehkä sovi. 

Vierailija

itse ottaisin ilolla. on toi vähän vanhemman väen juttu tosin. Mut eih'än näille nirppanokille mikään kelpaa, vaikka ois B.n paperit saaneet. EEssä kortisto. Huonosti hoidettu lukio ja jotain kultaharkkoja pitäis niille kantaa. MInun aikana annettiin tyynyliina, ja se oli siinä ! Menny tää nykyajan touhuu ihan naurettavaksi! Mikään ei kelpaa,riparille pukeudutaan kun hääjuhliinsa, tai yo on kun joku prinsessa Ruusunen! 

Vierailija

Voi antaa vain, jos tiedät hänen keräävän sarjaa. Ei muuten. Vie vaikka astiataivaaseen tai myy huutokauppiaalle, niin pääset sarjasta eroon.

Vierailija

No entäs jos sanon, että olen hänelle astiastoa kerännyt jo kauan ja odottanut ylioppilaaksi pääsyä että voin sen hänelle antaa? Itse ainakin olisin otettu :) ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat