Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikähän raskaustesti onnistuisi näyttämään raskauden varhaisimmassa vaiheessa? Viimeksi kun olin raskaana (päättyi keskenmenoon) sain positiivisen tuloksen vasta kun kuukautiset olivat jo monta päivää myöhässä. Käytin sitten mm. alkoholia kun testit sitkeästi väittivät että en ole raskaana, mikä harmitti jälkikäteen todella paljon kun en edes usein juo - silloin vain sattui olemaan juhlia. Mikähän testi näyttäisi raskauden mahdollisimman varhain? Minua ei haittaa että kyseessä voi olla "kemiallinen" raskaus tai että raskaus voi mennä samontein kesken, haluan varoituksen että nyt saatan olla raskaana.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla preckcheck näytti dpo 9 selkeän haamuplussan.

En muista enää mitä testejä käytin minäkin päivänä, mutta precheck oli yksi käyttämistäni testeistä ja sain ensimmäinen haaleaakin haaleamman haamun kun kuukautiset olivat jo monta päivää myöhässä.

ap

Vierailija

Pregcheck on käytännössä herkin, vaikkei sen pitäisi lukemiltaan olla (25 mIU). Olen ollut viisi kertaa raskaana ja se on aina löytänyt raskauden ennen apteekin helkkarin kalliita ja mukamas todella herkkiä testejä (10 mIU). Olen testaillut eri testejä aika paljon ihan ammatillisesta kiinnostuksesta. Olen labratestialalla, vaikkakaan en juuri raskaustestien parissa. Pregcheck ei ole myöskään antanut koskaan vääriä positiivisia.

Vierailija

Pregcheck 15mlU antoi jo viikkoa ennen oletettuja menkkoja selkeän plussan eli varmaan pari pv kiinnittymisen jälkeen jo ja iltapissasta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikset voi olla juomatta, kun tiedät että raskauden mahdollisuus on olemassa? En voi ymmärtää.

Raskautumiseeenhan voi mennä vaikka vuosia ja tosiaan testit väittivät että en ole raskaana niin miksi en olisi uskonut niihin. Tosin nyt tiedän raskautuvani helposti, vaikka av:n yleinen mielipide tuntuu olevan että minun ikäiseni ei edes pysty enää raskautumaan ilman hedelmöityshoitoja.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi olla juomatta, kun tiedät että raskauden mahdollisuus on olemassa? En voi ymmärtää.

Raskautumiseeenhan voi mennä vaikka vuosia ja tosiaan testit väittivät että en ole raskaana niin miksi en olisi uskonut niihin. Tosin nyt tiedän raskautuvani helposti, vaikka av:n yleinen mielipide tuntuu olevan että minun ikäiseni ei edes pysty enää raskautumaan ilman hedelmöityshoitoja.

ap

Ja juominen ei ole ainoa ongelma, vaan esimerkiksi lääkkeiden kanssa pitää olla tarkempi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat