Vierailija

Kesä ja alastomat naiset tuolla ulkona kirmaa... Voin vakuuttaa, että juuri se sinun miehesi joka kerta tuolla ulkona ilman sinun kyyläävää katsettasi, niin arvaatko mitä hän katsoo?
Hän katsoo 99% todennäköisyydellä muita naisia.

Tämänhän jo tiesittekin. Miehesi ei ole yhtään sen kummempi kuin naapurisi tai ystäväsi mieskään.

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että minulla on mies. Missä se on?

Ei ap väittänytkään että sinulla olisi ehdottomasti mies

Vierailija

Minusta on turvallisempaa, että miehenä kuljen silmät auki ja katson vaikka sitten ulkona vastaan tulevia naisiakin kuin kulkisin ulkona silmät sidottuina. - Toki viimeksi mainittua tapaa voin luvata kokeilla, jos joku luotettava lähtee saattajaksi. - Aona ei tarvitse nähdä tai kuulla, joskus riittää kun voi vain tuntea.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei tätä jo tiennyt, niin ei tiedä meistä miehistä mitään. Tietysti katsomme, kun on jotain katsottavaa!

Ja jos joku ei tiennyt tätä meistä naisista, niin me katsomme viehättäviä ihmisiä, kun sellaisia lähistöllä on.

Vierailija

Juu on tullut selväksi palstaa lukiessa (1kk), että mieheni ei muuta teekkään, kun pettää, himoitsee parikymppisiä ja katsoo päästä varpaisiin ja varsinkin cameltoehin jokaista vastaan tulevaa naista.

Olen surullinen. Ennen en ajatellut näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höllääpäs vähän nutturaas. Kesäkin on tulossa, ei tarvii olla noin tosikko!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu on tullut selväksi palstaa lukiessa (1kk), että mieheni ei muuta teekkään, kun pettää, himoitsee parikymppisiä ja katsoo päästä varpaisiin ja varsinkin cameltoehin jokaista vastaan tulevaa naista.

"Katsominen" ja "kyylääminen" ovat kaksi eri asiaa. Ei katsomisessa ole mitään vikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut palstalla vuosia ei ole enää miestä eikä sellaiseen haluakaan enää tutustua, koska av:lla annettu kuva miehistä on niin karmea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höllääpäs vähän nutturaas. Kesäkin on tulossa, ei tarvii olla noin tosikko!

Itsehän paljastat viimeisimmällä viestilläsi olevasi tosikko :-)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat