Millaisia mekkoja ja hameita voin käyttää
Mitat on ry= 103, vy=90 ja ly=117
Ja tiedän että olen läski ja pitäisi laihduttaa. Se vaan ei ole uupumuksen takia nyt mahdollista.
Kommentit (35)
Skater-malli lihavalle? no ei helvetissä, sehän oikein korostaa ja tekee lantion entistä lihavemman ja rehevämmän näköseks. :D
http://www.hm.com/fi/product/47395?article=47395-A tää. vähän hullun näkönen kun pieni pää ja iso vartalo. http://www.hm.com/fi/product/84702?article=84702-D
Normaalipainoiselle on enemän vaihtoehtoja. Minä annan vinkin, syö herkkuja vain kerran vklp. Alat hoikistua
Vierailija kirjoitti:
Skater-malli lihavalle? no ei helvetissä, sehän oikein korostaa ja tekee lantion entistä lihavemman ja rehevämmän näköseks. :D
Kiitos vinkistä, alankin suosia tuota mallia!
N30/157 kg
Zizzissä on minusta ihan kivoja vaatteita. https://www.zizzi.fi/?gclid=CPm_sefN8MwCFQXecgodeyQPUw
Lindexin Holly & Whyte -vaatteista on isompiakin kokoja ja ne on kai vähän preppy-tyylisiä? Ei kai tuossa tilanteessa auta kuin mennä kauppoihin sovittelemaan, jos ei osaa oikein sanoa että mitä haluaa. Sovittamalla sen näkee, mikä näyttää hyvältä.
Noi vintagemekot vaatii sen että tuntee tuollaisen tyylin omakseen. Mä vierastan tuollaista, olen tyyliltäni aika klassinen ja esim jonnamaista-jonna ja xenia pukeutuu mun mielestä kivasti ja mun tyylillä. Samoin kalastajan vaimon tyyli miellyttää. Maksimekot olisi ihania, joko raidallisena ja yksivärisenä ja miksei sellaiset puoleen sääreen ulottuvatkin. Perus teeppari ja farkkusortsit yhdistelmä miellyttää myös.
159/81
Vierailija kirjoitti:
Zizzissä on minusta ihan kivoja vaatteita. https://www.zizzi.fi/?gclid=CPm_sefN8MwCFQXecgodeyQPUw
Lindexin Holly & Whyte -vaatteista on isompiakin kokoja ja ne on kai vähän preppy-tyylisiä? Ei kai tuossa tilanteessa auta kuin mennä kauppoihin sovittelemaan, jos ei osaa oikein sanoa että mitä haluaa. Sovittamalla sen näkee, mikä näyttää hyvältä.
Sepä se kun mikään ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Noi vintagemekot vaatii sen että tuntee tuollaisen tyylin omakseen. Mä vierastan tuollaista, olen tyyliltäni aika klassinen ja esim jonnamaista-jonna ja xenia pukeutuu mun mielestä kivasti ja mun tyylillä. Samoin kalastajan vaimon tyyli miellyttää. Maksimekot olisi ihania, joko raidallisena ja yksivärisenä ja miksei sellaiset puoleen sääreen ulottuvatkin. Perus teeppari ja farkkusortsit yhdistelmä miellyttää myös.
159/81
Mä tykkään myös xenian ja jonnamaista tyylistä, mutta tuntuu ettei se tyyli sovi itselleni tai sopisi pienempänä. Tykkään kauluspaidoista ja neuleista ja pikeepaidoista. Mistä muuten löydät vaatteesi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
159/81
Mä tykkään myös xenian ja jonnamaista tyylistä, mutta tuntuu ettei se tyyli sovi itselleni tai sopisi pienempänä. Tykkään kauluspaidoista ja neuleista ja pikeepaidoista. Mistä muuten löydät vaatteesi?
Ap
En mä oikein löydäkään tai siis en sellaisia miten haluaisin pukeutua. Mä oon ihan samaa mieltä, että nuo sopii vasta kun olen hoikempi, esim kauluspaita on ihan mahdoton löydettävä. Jos hihat ja ympärysmitta muutenkin on sopiva niin se on pari kolme numeroa liian iso hartioista eikä hihan istutus ole oikein. Just toi ihan perusteeppari ja farkkusortsitkin on ihan pois laskuista, ei istu, ei näytä hyvältä ja rennolta mun päällä alkuunkaan. Ärsyttävää.
159/81
Vierailija kirjoitti:
Kotelomekko voi olla esim pellavaa tai farkkukangasta, ja silloin se ei ole liian juhlava arkikäyttöönkään. Kotelomekko tarkoittaa oikeastaan vain sitä, että mekossa on muotoleikkaukset ja malli. Ja suosittelen sellaista mekkoa sinullekin - tietenkin sopivan kokoisena.
Farkkukangas on ihan hitokseen kuumaa, ei ole mikään hellevaate. Pellava menettelee mutta on ihan tuhottoman kallista ja jotenkin se ryppyyntyminen häiritsee liikaa. Lisäksi näyttää hyvältä vain hoikan ja timmin päällä kun ei perse ja reidet hylly kankaan alla. Lisäksi pellavahousut hinkkautuu reisien välissä kun ei se matsku luista yhtään.
Kaikkea on kohta kokeiltu.
Vertasin huvikseen noihin lukuihin, ja itsellä 110/90/110, mutta muut 168/98 ja pidän M/L kokoisia vaatteita ihan peruskaupoista ostettuna! Ja meitä sitten on vaan tosi moneen junaan, ei kannata stressata painosta vaan aloittaa muutokset vähitellen pienistä ja helpoista jutuista :) itse ahmimishäiriötä sairastan ja erään lääkkeen vuoksi lihoneena tälläisiin järkkyihin lukuihin todenneena että se kantaa pisimmälle! Ja itsellä ainakin toimii parhaiten sellaiset jotka rinnan alta tiukat ja siitä nätisti laskeutuvat, pituudeltaan noin polviin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vertasin huvikseen noihin lukuihin, ja itsellä 110/90/110, mutta muut 168/98 ja pidän M/L kokoisia vaatteita ihan peruskaupoista ostettuna! Ja meitä sitten on vaan tosi moneen junaan, ei kannata stressata painosta vaan aloittaa muutokset vähitellen pienistä ja helpoista jutuista :) itse ahmimishäiriötä sairastan ja erään lääkkeen vuoksi lihoneena tälläisiin järkkyihin lukuihin todenneena että se kantaa pisimmälle! Ja itsellä ainakin toimii parhaiten sellaiset jotka rinnan alta tiukat ja siitä nätisti laskeutuvat, pituudeltaan noin polviin asti.
Sä oot kyllä selvä tiimalasi. Mä taidan olla lihava päärynä :( mistä löysit viimeksi vaatetta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat kroppasi parhaat puolet? Korosta niitä ja häivytä ongelmakohtia. Minulla on muutama kilo ylipainoa ja olen huomannut, että parhaita ovat nätisti laskeutuvat, laadukkaat mekot. Lirutrikoomekkoja ei kannata ostaa. Ja leikkaus saisi olla aika yksinkertainen. Kuminauha vyötäröllä korostaa ylipainoa. Pitkät ja kapealinjaiset mekot hoikentavat. Itse suosin maksimekkoja.
Mistä sä löydät tuollaisia maksimekkoja? Ne tuntuu just aina olevan ihan sika ohutta trikoota tai sitten niissä onkin jo vuori ja enemmän ehkä juhlamekon oloisia ja jumalattoman hiostavia. Pitäisi saada just tuollaisia kapealinjaisia _mieluiten yksivärisiä_ vilpoisia hellemekkoja. Ja tosiaan niin ettei jokainen makkara ja muhkura näy ja korostu.
160/82
Kai sä itsekin tajuat että vaadit vaatteelta mahdottomia?
Sinisiä, keltaisia, violetteja, punaisia, oransseja, mustia, valkoisia, vihreitä, ...?
Vierailija kirjoitti:
Ap: sinullehan on vyötärö kapeni kohta. Korosta sitä. Käy googlaamassa sanoilla pin up, vintage, Fashion Mia niin voit löytää jotain kivaa. Myös Asosin Curve-malliston mekot kannattaa tsekata. T. Stylisti
Toi pin-up/vintagetyyli on aika harvan mieleen, miksi just sitä aina ehdotetaan ylipainoiselle? Tuo tyylihän on just sellainen että siihen osaa ja haluaa pukeutua ihan ilman ehdottelujakin. Vähän niin kuin gootti tai joku anime. Lihavakin haluaa pukeutua ihan tavallisesti.
Tuntuu että vintage mekot sopii tuollaiselle tummalle kuin tuo mallikin tai pitäisi meikata näyttävästi edes. En tiedä mitkä on hyviä puoliani. :( olen aika väritön, maantienharmaat hiukset, siniharmaan ruman väriset silmät. Aika tavallisen näköinen siis. Ehkä erikoisinta minussa on pisamat kasvoissa joita inhoan ja silmälasit. Olen siis hyvin hyvin hiirulainen myös luonteena puolesta. Polvet on rumat. Pohkeet on isot tai ei mitkään sirot. Nilkat ja ranteet kait ihan okt. Musta ei sovi yhtään kasvojen lähelle.
Tykkäisin klassisesta tai vähän preppy tyylistä mutta kokoiselleni ei ole mitään nättiä siinä tyylissä. Vaan pitäisi olla innostunut vintagesta, pukeutua makkaroihin, mustaan, tai kolttuihin.
Ap