Voi h#lvetti, mulla on selluliittia polvissa!
Laitoin sortsit jalkaan ja joo, ei oo kintut ehkä ihan huippukunnossa mutta sisällä näytti jotenkuten siedettävältä. Hissin peilistä sitten huomasin että mun reidet on aivan täynnä muhkuraa ja selluliittia ja sitä on polvissakin. Tai siis sitä on tossa sisäsyrjällä ja nyt kun kattelin niin alkua on pohkeissakin. Siis ei h#lvetin h#lvetti, millä tosta pääsee eroon ja mahdollisimman pian?
Kommentit (43)
Karppaamalla lähti sellut ja muut iho-ongelmat. Enkä siis syö lihaa, se ei liity karppaukseen mitenkään vaan juurikin rasvan syönti ja kehon tulehdustilasta eroon pääsy on se avain.
Mutta jos ei halua kokeilla, ei sitten.
En tie lohduttaako vai lannistaako tää enemmän, mutta: kyllä sitä on sellua hoikalla ja urheilullisellakin nuorukaisella. Joillakin on vain sellainen ihotyyppi, että sellu näkyy ja kertyy paremmin. Itse olen kohtuu kovassa kunnossa ja aina ollut myös hoikka/rasvaton. Mutta näin parikymppisenä, monien vuosien e-pillerien käytön jälkeen, minullakin on selluliittia. Jopa mahassa, vaikka vatsalihakset erottuvat hieman. Sama koskee joitain muitakin ystäviäniä, yksi on mm.pt ja liikuntaohjaaja ja tosi timmissä kunnossa, mutta häneltäkin voi erottaa selluliittia. Aina sitä kaikkea ei siis voi saada pois eikä tarvitsekaan. Ei se ole terveydelle haitallista.
Siis miten hemmetin huonossa kunnossa sä olet?! Eihän toi ole kuin alkulämmittely mitä sä teet ja senkö sit pitäisi vielä jossain näkyäkin?