Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi h#lvetti, mulla on selluliittia polvissa!

Vierailija
23.05.2016 |

Laitoin sortsit jalkaan ja joo, ei oo kintut ehkä ihan huippukunnossa mutta sisällä näytti jotenkuten siedettävältä. Hissin peilistä sitten huomasin että mun reidet on aivan täynnä muhkuraa ja selluliittia ja sitä on polvissakin. Tai siis sitä on tossa sisäsyrjällä ja nyt kun kattelin niin alkua on pohkeissakin. Siis ei h#lvetin h#lvetti, millä tosta pääsee eroon ja mahdollisimman pian?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin saman noin vuosi sitten, kesäloman valokuvasta katsoin että herrajjumala minkä näköiset polvet. Olen muuten hoikka eikä selluliittiongelmaa ole juurikaan ollut. Aloitin jumpan saman tien ja nyt olen päässyt siitä eroon kun olen koko vuoden jumpannut ahkerasti, kyykkyjä ja askelkyykkyjä lähes joka päivä. Samalla on myös takapuolesta lähtenyt selluliitti ihan kiitettävästi ja peppu kasvanut. Olen 40+.

No mä en huomaa mitään muuta muutosta kuin sen että kohta puolen vuoden kyykkäämisen jälkeen muutamat housut puristaa reisistä ja takapuolesta. Eli mä olen vain suurentunut entisestään vaikka mullakin on ylipainoa reilut 20 kiloa niin kuin ap:lla. Mikään ympärysmitta ei ole pienentynyt, vaatteet puristaa ihan niin kuin ennenkin ja nyt sitten parit housut puristaa entistäkin enemmän. Ihan yhtä hyllyvä mä olen kyykkäämisestä huolimatta. Sylettää.

Kokeile superpitkää sarjaa ja pientä painoa ja lämmittelyihin intervalleja. Works for me. 

Teen 25-30 toistoa ja pari kolme sarjaa ihan vaan kehon painolla. Silläkin kun saa reidet ja perseen mukavan juntturaan seuraavaksi päiväksi.

Siis miten hemmetin huonossa kunnossa sä olet?! Eihän toi ole kuin alkulämmittely mitä sä teet ja senkö sit pitäisi vielä jossain näkyäkin?

Vierailija
42/43 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla lähti sellut ja muut iho-ongelmat. Enkä siis syö lihaa, se ei liity karppaukseen mitenkään vaan juurikin rasvan syönti ja kehon tulehdustilasta eroon pääsy on se avain.

Mutta jos ei halua kokeilla, ei sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie lohduttaako vai lannistaako tää enemmän, mutta: kyllä sitä on sellua hoikalla ja urheilullisellakin nuorukaisella. Joillakin on vain sellainen ihotyyppi, että sellu näkyy ja kertyy paremmin. Itse olen kohtuu kovassa kunnossa ja aina ollut myös hoikka/rasvaton. Mutta näin parikymppisenä, monien vuosien e-pillerien käytön jälkeen, minullakin on selluliittia. Jopa mahassa, vaikka vatsalihakset erottuvat hieman. Sama koskee joitain muitakin ystäviäniä, yksi on mm.pt ja liikuntaohjaaja ja tosi timmissä kunnossa, mutta häneltäkin voi erottaa selluliittia. Aina sitä kaikkea ei siis voi saada pois eikä tarvitsekaan. Ei se ole terveydelle haitallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi