Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Laitoin sortsit jalkaan ja joo, ei oo kintut ehkä ihan huippukunnossa mutta sisällä näytti jotenkuten siedettävältä. Hissin peilistä sitten huomasin että mun reidet on aivan täynnä muhkuraa ja selluliittia ja sitä on polvissakin. Tai siis sitä on tossa sisäsyrjällä ja nyt kun kattelin niin alkua on pohkeissakin. Siis ei h#lvetin h#lvetti, millä tosta pääsee eroon ja mahdollisimman pian?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Totesin ihan saman ettei tänä(kään) kesänä tarvitse shortseja tai hameita käyttää. Hirmu kiva, että nämä helteet alkoi jo nyt kun näihin keleihin ei ole mitään sopivaa päällepantavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Selluliitista pääsee eroon karppaamalla.

Karppaus ei ole mun juttu, enkä syö edes lihaa. Muita vinkkejä ja mieluiten sellaisia mitkä tepsii tosi nopeasti, nämä jalat on aivan järkyttävät ja nyt huomasin selluliittimuhkuraa jo käsivarsissakin tuossa hauiksen tieteissä. Mähän en voi pitää edes t-paitaa. Voi v"tun v#ttu.

Vierailija

Voi kuule pidät vaan. Ei muut ehdi sun selluja kyyläillä. :) t. toinen jolla on selluliittia reisissä, pohkeissa ja käsivarsissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selluliitista pääsee eroon karppaamalla.

Karppaus ei ole mun juttu, enkä syö edes lihaa. Muita vinkkejä ja mieluiten sellaisia mitkä tepsii tosi nopeasti, nämä jalat on aivan järkyttävät ja nyt huomasin selluliittimuhkuraa jo käsivarsissakin tuossa hauiksen tieteissä. Mähän en voi pitää edes t-paitaa. Voi v"tun v#ttu.

Karppauksen pääruoka-aine ei ole liha. Karpata voi ilman lihaa.

Selluliitista pääsee syömällä rasvaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi kuule pidät vaan. Ei muut ehdi sun selluja kyyläillä. :) t. toinen jolla on selluliittia reisissä, pohkeissa ja käsivarsissa.

Mua ei kuule paljon muut kiinnosta, mua ärsyttää ja v#tuttaa ihan itseäni nämä muhkurat haittaa ja haluun päästä näistä äkkiä eroon. Ei sitten siihen löydy vinkkiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ehdin. Muuta teekään koko kesänä kuin kyttään ihmisten selluja. 

Eli peittävä vaatetus vain auttaa näin äkkipäätä. 

Ensi kesäksi kovaa kuntoilua ja terveellinen ruokavalio. Joillain on kyllä ihan rakenteellista selluliittia, joka jumittaa alipainossakin. Mutta toivon mukaan ap ja sinä ette kuulu heihin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juo paljon vettä, kuivaharjausta päivittäin, pyöräile joka paikkaan tms, jätä kaikki herkut ja sokerinen pois.

Mä juon vettä pari-kolme litraa päivässä mutta tuota kuivaharjausta pitää kokeilla. Muutenkaan en enää nykyisin juuri syö herkkuja tai siis en karkkeja/sipsejä/pullaa vaan jätin noi vuoden alusta pois. Fillaria ei ole, mutta reilun tunnin mä ulkoilen/lenkkeilen päivässä normi arkiliikunnan lisäksi, mulla siis ei ole autoa vaan menen oikeastaan kaikkialle kävellen. Lisäksi teen kotona kyykkyjä ja vatsoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ehdin. Muuta teekään koko kesänä kuin kyttään ihmisten selluja. 

Eli peittävä vaatetus vain auttaa näin äkkipäätä. 

Ensi kesäksi kovaa kuntoilua ja terveellinen ruokavalio. Joillain on kyllä ihan rakenteellista selluliittia, joka jumittaa alipainossakin. Mutta toivon mukaan ap ja sinä ette kuulu heihin. 

Tästä pitää päästä eroon kyllä nopeammin kuin vasta ensi kesäksi. Kesä on vasta alussa ja tuleekin tosi kiva kesä jos ei voi pitää shortseja ja toppeja vaikka olisi kuinka kaunis keli. Ja mua ei siis niinkään kiinnosta muiden näkemiset vaan se että mä näen tämän ITSE.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on painosi ja pituutesi? Minkä verran harrastat liikuntaa?

161/81 ja joka päivä lenkkeilen reilun tunnin ja kotona teen askelkyykkyjä ja vatsoja. Yritän myös opetella/pystyä punnertamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painosi ja pituutesi? Minkä verran harrastat liikuntaa?

161/81 ja joka päivä lenkkeilen reilun tunnin ja kotona teen askelkyykkyjä ja vatsoja. Yritän myös opetella/pystyä punnertamaan.

Ylipainostahan se sitten johtuu. Kokeile vaikka ruokapäiväkirjan pitämistä, laske saamasi kalorit ja vähennä hieman, syö esim. 1500-1800 kaloria päivässä terveellistä ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Selluliitti on rasvakudosta, eli siihen auttaa rasvan vähentäminen joko lihaksia hankkimalla tai laihduttamalla.

No mä teen molempia, eli vuoden alusta siivosin ruokavaliosta kaikki sokeriset ja suolaiset herkut pois. Nykyisin syön pääasiassa kasvisruokaa, jonkun verran kalaa ja kanaa ja juon ainoastaan vettä ja vissyä sekä kaksi kuppia kahvia maidolla päivässä. Liikunta lisääntyi täydet 100% entiseen nähden ja nyt liikun vähintään reilun tunnin päivässä, monesti kaksi. Paino ei tipu, eikä sentit häviä ja nyt sitten huomasin tuon kamalan selluliitin mitä on käsivarsissa, mahassa, perseessä ja jaloissa pohkeita myöten. Miten tämä voi olla mahdollista?!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat