Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana flirttaileva puhetyyli

Vierailija
23.05.2016 |

Heti alkuun pitää puolustautua, ettei minulla ole kymmeniä seksikumppaneita takana eikä muutakaan sellaista, mitä joku voisi sanoa holtittomaksi. Olen 27-vuotias, ja ensimmäistä kertaa elämässäni ihan oikeasti vakaassa parisuhteessa. Muuten kaikki on hienosti, mutta minun pitäisi saada muutettua yhtä osaa perusluonteessani: flirttailevaa tyyliä keskustella miesten kanssa.

Jo pikkulapsena muistan isoäitini kutsuneen minua keimailevaksi (hyvällä tavalla). Sittemmin olen huomannut, että olemalla aavistuksen verran flirttaileva saan piristettyä sekä omaa että keskustelukumppanini päivää. En koskaan ylitä mitään sopivuuden rajoja, mutta en ole ihan niin kylmän asiallinen kuin monet muut. Muutenkin tapanani on kehaista, jos joku vaikka näyttää poikkeuksellisen komealta tai kauniilta (tämä koskee siis naisiakin). Tämä piirteeni joskus häkellyttää joitain jotka eivät minua tunne, mutta useimmiten saan huomata ilahduttaneeni ihmisiä. Joskus harvoin joku mies on saattanut luulla minun olevan kiinnostunut, mikä on aika ikävää, mutta ei tämän keskustelun aihe.

Olen vastikään vaihtanut työpaikkaa, ja työyhteisössä on pääosin miehiä. Nyt tullaan siihen ongelmaan. Olen varattu, eikä minulla siis ole "lupaa" flirttailla kenellekään. En haluaisi miehenikään niin tekevän. Mutta tämä tapani puhua ihmisille on luonteva osa minua, enkä osaa aina kytkeä sitä noin vain pois päältä. Lisäksi yksi työkaverini on hyvin samantyylinen ihminen, ja tiedän jo, että keskustelumme olisivat menneet poikkeuksellisen paljon sinne flirttailun suuntaan, jos en väkisin hillitsisi itseäni. Jos ollaan rehellisiä, on mahdollista että olisin hänestä kiinnostunut vähintään seksuaalisessa mielessä, jos en olisi parisuhteessa.

Kuvailemani ongelma on oikeasti hyvin rasittava, sillä jos olisin vapaasti oma itseni, käyttäytyisin tavalla, joka ei varatulle ihmiselle sovi. Minun on oltava erityisesti töissä jatkuvasti hereillä, etten flirttaile. Minun tapauksessani seurauksena on tylyhkö vaikutelma, sillä kun minä olen iloinen ja kohtelias, olen aina samalla flirtti.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta tapausta niitä "joku on joskus tulkinnut väärin" oikein on? Lukumäärän perusteella voit itsekin vähän miettiä miten rankkaa flirttiä heität?

Koko elämäni aikana näin on käynyt muutaman kerran, alkaen teini-iästä, joten yleisiä nämä sattumukset eivät missään nimessä ole. Ja nämä tapaukset ovat muutenkin olleet sellaisia, joissa mies tulkitsee helposti ystävällisyyden kiinnostuksen osoitukseksi.

Ap

No jos kerran näitä väärinkäsityksiä ei tule, osaat olla asiallinen etkä mene flirttiä pidemmälle, mikä sun ongelma on?

Vierailija
22/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei oikeasti ole mitään ongelmaa. Hän vain haluaa kuulla sanat "olet ihana täydellinen nainen, hoidat työsi mallikkaasti ja sinulla on ihana hunajainen äänikin. Ooh ja et juokaan mitään?! Ihana nainen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta tapausta niitä "joku on joskus tulkinnut väärin" oikein on? Lukumäärän perusteella voit itsekin vähän miettiä miten rankkaa flirttiä heität?

Koko elämäni aikana näin on käynyt muutaman kerran, alkaen teini-iästä, joten yleisiä nämä sattumukset eivät missään nimessä ole. Ja nämä tapaukset ovat muutenkin olleet sellaisia, joissa mies tulkitsee helposti ystävällisyyden kiinnostuksen osoitukseksi.

Ap

No jos kerran näitä väärinkäsityksiä ei tule, osaat olla asiallinen etkä mene flirttiä pidemmälle, mikä sun ongelma on?

Minusta tuntuu pahalta olla flirttaileva luonne, kun olen parisuhteessa.

Ap

Vierailija
24/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen nainen, joka rakastaa huomiota, etenkin miehiltä saatua. Ei mitään  uutta.

Vierailija
25/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala :D tiedän pari sun tyylistä naista. Jostain syystä kyseiset naiset eivät ole kovin suosittuja muiden naisten keskuudessa. Miesten kylläkin :D

Vierailija
26/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala :D tiedän pari sun tyylistä naista. Jostain syystä kyseiset naiset eivät ole kovin suosittuja muiden naisten keskuudessa. Miesten kylläkin :D

En ole koskaan saanut osakseni mitään kyräilyä naisten osalta. Eikä siihen mielestäni rehellisesti sanottuna olisi syytäkään. En ujostele enkä ole jäykkä tai muodollinen ihminen, mutta kuten sanoin niin käytökseni ei omasta mielestäni ole koskaan yliampuvaakaan. Nykyisessä työyhteisössä naisia on vähän verrattuna miehiin, mutta hyvin tulen toimeen ihan jokaisen kanssa sukupuoleen katsomatta.

Ap

Vierailija
27/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohakuinen tyyppi.Säälittävä tapaus, täysin muiden armoilla elävä

Vierailija
28/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kaikkien miesten mitä nää naiset eivät tajua, luulevat että viehättävät jokaista vaikka moni mies voi kokea kiusallisena ko naisen flirtin mutta ei kohteliaisuussyistä voi käskeä painua hevon kuuseen.

Vierailija
29/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että kaikkien miesten mitä nää naiset eivät tajua, luulevat että viehättävät jokaista vaikka moni mies voi kokea kiusallisena ko naisen flirtin mutta ei kohteliaisuussyistä voi käskeä painua hevon kuuseen.

Pakko sanoa etten ole ikinä huomannut että kukaan olisi kiusaantunut tai ottanut pahalla puheitani. Hymyjä olen saanut osakseni, ja jotain hauskaa sutkautusta takaisin. Joko olen todella osannut pitää flirtin sopivalla, hyvää mieltä tuottavalla tasolla, tai sitten sosiaalinen silmäni on todella huono. Haluaisin uskoa ensimmäiseen vaihtoehtoon.

Ap

Vierailija
30/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän siihen joku syy ole, että nyt olet ruvennut miettimään asiaa. Eli kyse ei ihan tavallisesta ystävällisestä flirtistä jos se ei varatulle sovi. Vaikea uskoa että ei liittyisi huomionhakuisuuteen. Työpaikallani yksi samanlainen, puolet miehistä ja naisista ovat selän takana vaivautuneina. Fiksu nainen joka ei ole tyrkky, mutta puhetyyli vie uskottavuuden koska työpaikkamme aika tasa-arvoinen ja tuollainen sukupuoliroolien korostaja hyppää silmille. Jos tiedostat asian, voit myös kontrolloida sitä. Jos et halua kontrolloida niin elä ristiriidan kanssa. Jos et halua elää ristiriidan kanssa, niin eroa. Ei oikein käynyt jutustasi ilmi että mikä on tavoitteesi. Et halua flirtata mutta haluat kuitenkin?

Vierailija
31/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän siihen joku syy ole, että nyt olet ruvennut miettimään asiaa. Eli kyse ei ihan tavallisesta ystävällisestä flirtistä jos se ei varatulle sovi. Vaikea uskoa että ei liittyisi huomionhakuisuuteen. Työpaikallani yksi samanlainen, puolet miehistä ja naisista ovat selän takana vaivautuneina. Fiksu nainen joka ei ole tyrkky, mutta puhetyyli vie uskottavuuden koska työpaikkamme aika tasa-arvoinen ja tuollainen sukupuoliroolien korostaja hyppää silmille. Jos tiedostat asian, voit myös kontrolloida sitä. Jos et halua kontrolloida niin elä ristiriidan kanssa. Jos et halua elää ristiriidan kanssa, niin eroa. Ei oikein käynyt jutustasi ilmi että mikä on tavoitteesi. Et halua flirtata mutta haluat kuitenkin?

Jokin alitajunnassani sanoo, että varattu ihminen ei kertakaikkiaan saisi flirttailla. Joidenkin mukaan viaton flirtti on ihan hyväksyttävää, mutta minulle siitä tulee huono omatunto. Voin myös kontrolloida käytöstäni, mutta se ikävä kyllä tarkoittaa sitä että joudun tukahduttamaan osan perusluonteestani. Se ei tunnu hyvältä, vaan väkinäiseltä ja rajoittavalta.

Ap

Vierailija
32/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihana ongelma, on sitä vakavampiakin :)

Vierailija
33/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan purkamaan turha syyllisyys pois!

Vierailija
34/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lirttailu on sairasta ja luonnotonta.

Abdullah

Vierailija
35/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet väärällä alalla,mene chaturbateen tai sexworkiin,siellä voi flirttailla niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
36/36 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelet paremmaksi flirttailijaksi. Hyvä flirttailija osaa hoitaa asiansa niin että vastapuoli saa vaan aavistuksen flirtistä, mutta ei osaa täysin varmasti sanoa oliko se sitä. 

Samaa mieltä olen. Itselläni rajana työpaikkaflirtissä:

- Puhun vain työasioista

- en koskaan flirttaa kahden kesken

- En ole sillä lailka kiinnostunut tyypistä, jonka kanssa flirttaan eikä hän minusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi