Vierailija

Siis miksei enää oo hyvännäkösiä pitkähiuksisia miehiä vaan jotain sänkipäitä tai ananaslettejä? Tai pää kalju ja parta sängellä. Iso yöks.

Sivut

Kommentit (32)

Miehekäs homokundi

Suomalainen mies ei ole kovin miehekäs. Usein blondi, laiha tai läski (tai laiha läski). Parrankasvu huono, jalat luisevat jne. Ette voi kiistää.

Jos tuo suomimies nyt edes ajamalla pään kaljuksi ja sänkeä pitämällä saa itseensä hiukan seksikkyyttä, niin hyvä. Mielelläni sellaisia katselen ja p.....elen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nykyaika suosii tehokkuutta. Lyhyet hiukset viittaavat pelkistettyyn ja tehokkaaseen ihmiseen, pitkät taas romanttiseen, boheemiin idividualistiin. Toisaalta, jos menet hevikeikalle, saattaa pitkähiuksisia miehiäkin näkyä enemmän, kuin normikatukuvassa.

Vierailija

Suurin osa miehistä on töissä jossa pitkästä tukasta ei ole kuin harmia.
Itse en aio vaihtaa 10mm sänkeä enää muuhun tyyliin,tukka on aina hyvin ja siisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en aio vaihtaa 10mm sänkeä enää muuhun tyyliin,tukka on aina hyvin ja siisti.

Tukkansa voi leikata itse koneella, sama mulla muutaman millin siili ja oma kone.

Vierailija

Tykkään molemmista, pitkistä ja lyhyistä. Riippuu enemmän kasvoista että kummat sopii. Toisille ei sovi yhtään pitkät ja toisille ei sitten taas lyhyet.

Vierailija

Poikaystävälläni kasvaa vahvat, paksut ja upeat hiukset joita pitää puolipitkinä ponnarilla ja hyvältä näyttää. Ei ole mikään ohut, aneeminen litassa lepäävä heviletti vaan oikein siisti ja kadehdittava kuontalo jota osaa myös laittaa. Hänellä siis oli seurustelumme alkuvaiheessa hyvin lyhyet hiukset mutta halusi kokeilla jotain uutta. Hän ei kadu enkä minäkään kun kasvatti upean leijonanharjan!

Ehkä miehiltä vain oletetaan lyhyttä tukkaa eikä moni lähde edes kokeilemaan miltä muu tyyli näyttäisi. Hiuksissa kun on se hyvä puoli että jos ei kaljuudesta kärsi niin niitä voi kasvattaa ja leikata pois, ihan mikä sopii omaan päähän parhaiten. Ns. "Uusiutuva luonnonvara" :D mutta eiköhän jokainen mene loppupeleissä ihan oman makunsa mukaan hius- yms muissa ulkonäköasioissa.

Vierailija

Miehekäs homokundi kirjoitti:
Suomalainen mies ei ole kovin miehekäs. Usein blondi, laiha tai läski (tai laiha läski). Parrankasvu huono, jalat luisevat jne. Ette voi kiistää.

Jos tuo suomimies nyt edes ajamalla pään kaljuksi ja sänkeä pitämällä saa itseensä hiukan seksikkyyttä, niin hyvä. Mielelläni sellaisia katselen ja p.....elen.

Naurettavaa että valitetaan parrankasvun puutetta ja samalla suurin osa naisista ei edes pidä parrasta????

Miten blondi tekee miehestä epämiehekkään?

Katso vaan niitä omia koipiasi ja läskejäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poikaystävälläni kasvaa vahvat, paksut ja upeat hiukset joita pitää puolipitkinä ponnarilla ja hyvältä näyttää. Ei ole mikään ohut, aneeminen litassa lepäävä heviletti vaan oikein siisti ja kadehdittava kuontalo jota osaa myös laittaa. Hänellä siis oli seurustelumme alkuvaiheessa hyvin lyhyet hiukset mutta halusi kokeilla jotain uutta. Hän ei kadu enkä minäkään kun kasvatti upean leijonanharjan!

Ehkä miehiltä vain oletetaan lyhyttä tukkaa eikä moni lähde edes kokeilemaan miltä muu tyyli näyttäisi. Hiuksissa kun on se hyvä puoli että jos ei kaljuudesta kärsi niin niitä voi kasvattaa ja leikata pois, ihan mikä sopii omaan päähän parhaiten. Ns. "Uusiutuva luonnonvara" :D mutta eiköhän jokainen mene loppupeleissä ihan oman makunsa mukaan hius- yms muissa ulkonäköasioissa.

Hyi helvetti. 

Vierailija

Ei nyt mitään hevilettiä tarvii olla, mutta silleen että saa nipin napin ponnarille. Enemmän saisi olla miehillä tukkaa, valtaosalla on lyhyet mikä on sääli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Seisooko sillä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitään hevilettiä tarvii olla, mutta silleen että saa nipin napin ponnarille. Enemmän saisi olla miehillä tukkaa, valtaosalla on lyhyet mikä on sääli.

Ja varsinkin kun hyväkuntoisia hiuksia näkee miesväellä useinkin, niissä olis potentiaalia vaikka mihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset ja olen ihan ns. oikeissa töissä (tällä hetkellä polttoleikkaajana, mutta olen ollut asfalttihommissakin useita kausia). En missään tapauksessa leikkaa hiuksiani. M34

Vierailija

Kyllä kai mies voi hoitaa omaa hiustaan siinä missä nainen omiaan. Aineet on nykyään hyviä eikä niiden käyttöä katota pitkään. Toki pitkät hiukset pitää puhtaat olla ja kampa harja käytössä. Ehdottomasti pitkät hiukset miehelle.

Vierailija

Miehekäs homokundi kirjoitti:

Tuollaisissa klassisissa taruissa tuo miehekkäin mies ja sankariolento oli nimenomaan sellainen jolla oli pitkät blondit hiukset. Saattoivat ne joskus tummatkin olla mutta ehdottomasti pitkät ja vahvat.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat