Vierailija

Tuli mieleeni, kun eräänä iltana kävelin erään pysäköidyn auton ohi ja siellä oli koko auton täydeltä jotain miehiä (ei pelottavia), mutta huomasin kauhean kyttäyksen mennessäni ohi. En halunnut enää kokea kyttäystä kotiin mennessä, joten kiertelin lähialueella kävellen, kunnes tyypit olivat lähteneet XD Kiertäminen muuta kautta ei ollut mahdollista, he olivat pysäköineet kaupan eteen eikä kauppaa voi kiertää.

Minulla oli kauhea pissahätäkin😢

Kommentit (8)

Vierailija

On minulla muitakin vastaavia välttelyjuttuja XD Entinen säätö asui melkein naapurissa ja meillä oli siis samat lähikaupat. Oli kuumottavaa yrittää käydä kaupassa törmäämättä häneen XD En tiedä miksi en halunnut nähdä ex-säätöä, eipä sillä mitään väliä olisi kai ollut. Ehkä halusin välttää juoruilua, hänellä on nimittäin sisarus, joka hänkin kävi samoissa ruokakaupoissa. En halunnut olla mikään yleinen puheenaihe XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On minulla muitakin vastaavia välttelyjuttuja XD Entinen säätö asui melkein naapurissa ja meillä oli siis samat lähikaupat. Oli kuumottavaa yrittää käydä kaupassa törmäämättä häneen XD En tiedä miksi en halunnut nähdä ex-säätöä, eipä sillä mitään väliä olisi kai ollut. Ehkä halusin välttää juoruilua, hänellä on nimittäin sisarus, joka hänkin kävi samoissa ruokakaupoissa. En halunnut olla mikään yleinen puheenaihe XD

Onko tämä yritys imitoida ap:ta vai ap:n huono yritys vastailla omaan aloitukseensa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko tämä yritys imitoida ap:ta vai ap:n huono yritys vastailla omaan aloitukseensa?

Häh XD Mielestäni tuo oli ihan selkeä jatko tuolle ALOITUSVIESTILLENI. Ei mikään "yritys" mihinkään liittyen. En nyt ajatellut, että jokainen viesti täytyy allekirjoittaa. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat