Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinäjoen KELA työpaikkana

Vierailija
23.05.2016 |

Minkälainen työpaikka ja juurikin Seinäjoelta kaipaisin kokemuksia. Onko paljon hakijoita paikkoihin? Etuuskäsittelijän paikkaa ajattelin hakea

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa työpaikassa on aika ylipääsemättömän paha vika siinä, että se sijaitsee Seinäjoella.

Vierailija
2/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoki on kasvava kiva kaupunki. Kaikki tarpeellinen mulle löytyy. Tai no paikallisliikenbe on surkea, mutta onneksi on hyvät pyörätiet. Hyvä paikka pohjalaiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä

Vierailija
5/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä kai missä vain Kelalla on hyvä työskennellä. Heillä on edelleen hyvät työsuhde-etuudet ja palkkakin suhteellisen hyvä.

Vierailija
6/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätänsä kai missä vain Kelalla on hyvä työskennellä. Heillä on edelleen hyvät työsuhde-etuudet ja palkkakin suhteellisen hyvä.

Ja edellä olevien seikkojen vuoksi paikat ovat myös todella haluttuja.

Vierailija
7/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku 1900-2200€ jonkun mielestä hyvä palkka?

Vierailija
8/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta kuulostaa aika hirveältä. Totuus voi tietty olla toinen.

Vierailija
9/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin pahoin pelkään, että hakijoita riittää. Voi kun pääsisin. Olis oikein lottovoitto. Ap

Vierailija
10/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku 1900-2200€ jonkun mielestä hyvä palkka?

Mistä tuon luvun tempaisit?

Vierailija
11/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupalkka oli 2270e ja pohjakoulutusvaatimukset ei kovin kummoiset. Lisäksi ateriaetu ja pullakahvit ja kattava työterveyshuolto kuulostaa minusta taivaalta. Ja lomatkin on ihan jees. Ap

Vierailija
12/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin tulet? Pohjalaiset on aika sisäsiittoisia ja vakavia ihmisiä. ITse koen että vaikea tulla toimeen. Mutta mukaviakin ihmisiä on.

Vierailija
13/13 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyperäinen pohjalainen itse. Tosin olen aika puhelias. Karjalaisuutta veressä. Seinäjoella ollaan asuttu vasta vähän aikaa, mutta naapurikunnissa ja Vaasassa olen asunut. Ehdottomasti viihdyn Seinäjoella paremmin kuin Vaasassa. Tämä sentään kehittyy koko ajan eikä junnaa kaikki päätökset paikallaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme