Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei päästä sisään, enkä uskalla vauvan kanssa mennäkään. Eilen mies riehaantui koska olin vaihtanut puhelimeni salasanan ja tönäisi minut seinään ja riuhtaisi hiuksista lattialle. Nyt hän on eksä, ja pysyy sellaisena. Meillä on 1kk ikäinen vauva ja en todellakaan uskalla vauvan kanssa mennä hakemaan tavaroitani.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ystäviä, sukulaisia, työkavereita mukaan? Ei ketään? Sitten poliisista apuja, soita vaikka sossuun, josko järkkäisivät virka-apupyyntönä heidät paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Poliisien kanssa. Olen nähnyt niin tehtävän. Äläkä mene lähellekkään yksin eikä vauvan kanssa tai voit olla vainaa. Eikä tapaamisia hetkeen, lapsi ei niistä mitään vielä ymmärrä. Hoidat turvallisissa olosuhteissa nyt vauvaasi.

Vierailija

Eli poliisi voi auttaa? Uusia tavaroita minulla ei ole varaa ostaa koska ostin juuri uutena pinnasängyn, vaunut, hoitopöydän, vaatteita, rintapumpun yms vauvasälää. Olen muuten ihan kunnossa, arvet lähinnä henkisiä mutta parempi että tuo sekoilu tuli ilmi nyt eikä sitten kun lapsikin ymmärtää. -ap

Vierailija

Pysy päätöksessäsi. Kun luopuu vanhasta löytää jotain uutta. Kauheat olosuhteet pienelle vauvalle, jos alistut tuollaiseen kohteluun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liioitteletko vähän? Oot nalkuttanu jotain ja äijällä mennyt hermot sun natinaan niin on vähän ojentanu? Ja miks vaihoit salasanan? Parempi h**rata??

Idiootti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pysy päätöksessäsi. Kun luopuu vanhasta löytää jotain uutta. Kauheat olosuhteet pienelle vauvalle, jos alistut tuollaiseen kohteluun.

En aio alistua, siksi lähdinkin heti enkä jäänyt miettimään. :) Voisin järjestää miehen ulos, mutta helpompi on lähteä vain itse ja luoda oma pesä pienen kanssa ilman ikävää muistoa.
Onneksi oli vuokra-asunto.

Seiskalle en viitsi edes muuten vastata, muutakuin että on asioita joilla ei trollata ja perheväkivalta on yksi niistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli poliisi voi auttaa? Uusia tavaroita minulla ei ole varaa ostaa koska ostin juuri uutena pinnasängyn, vaunut, hoitopöydän, vaatteita, rintapumpun yms vauvasälää. Olen muuten ihan kunnossa, arvet lähinnä henkisiä mutta parempi että tuo sekoilu tuli ilmi nyt eikä sitten kun lapsikin ymmärtää. -ap

Eli elit ylivarojen, että saat uutena kaikka kivaa joihin sinulla ei olisi ollut varaa.

Poliisi ei voi tähän tilanteeseen auttaa, mutta pesäjakaja kylläkin. Jos se ei tuota tulosta niin asian menee oikeuteen pesänjakajan toimesta.

Onko sinulla kuitit ostokista?

Vierailija

Kannattaa ottaa matkaa heti kaikki tärkeimmät tavarat ennen kuin paiskaat oven kiinni! Tavaroiden takaisin saaminen voi olla pitkä ja kallis prosessi. Teillä, kun on se yhteinen lapsi niin pitää tehdä ositus, etkä sinä voi tavaroita noin vaan hakea.

Vierailija

Kyllä poliisi neuvoo miten toimia, soita ja ota myös kaveri tai sukulainen mukaan. Tee rikosilmoitus, sekin on hyvä tehdä. Älä välitä ketjun negatiivisista kommenteista, ne ovat jonkin sortin reppanoita, yksinkertaisia. Hyvä kun pystyt reagoimaan nopeasti ja järkevästi, kaikkea hyvää sinulle ja vauvalle.

Vierailija

Jos sulla on sinne avaimet, mene hakemaan tavarat kun mies on töissä/harrastuksessa/baarissa/missä käykään? Ja vaikka sulla ei olisikaan avaimia, mutta olet edelleen siellä kirjoilla, soita huoltoyhtiö avaamaan. Frendi vielä ovelle kytikselle, jos mies sattuisikin tulemaan kotiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä poliisi neuvoo miten toimia, soita ja ota myös kaveri tai sukulainen mukaan. Tee rikosilmoitus, sekin on hyvä tehdä. Älä välitä ketjun negatiivisista kommenteista, ne ovat jonkin sortin reppanoita, yksinkertaisia. Hyvä kun pystyt reagoimaan nopeasti ja järkevästi, kaikkea hyvää sinulle ja vauvalle.

Mihin numeroon poliisille voi soittaa niitä neuvoja varten?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat