Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Noniin, tästä eteenpäin aina jos joku pitää mulle ovea
Kommentit (3)
Ehkä surullisin GoT jakso ikinä. :(
Hold the door. Holdthedoor. Hodor.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mielenkiintoista sinänsä että oliko G.R.R Martin suunnitellut Hodorin hahmon tuon pohjalta jo vuonna 1996 ensimmäistä kirjaa kitjoittaessaan, vai onko tämä nyt vasta keksitty että "hei, nehän kuulostaa samalta, kehitetään joku ovi jota hodor pitää kiinni"
Alue: Aihe vapaa
Mä taas aion sanoa "tick tack, ja se jälkimmäinen oli ruotsia."