Vierailija

tuntee seksuaalista halua parikymppisiä tyttöjä kohtaan. Se on väärin ja ällöttävää, aikuisen miehen ei kuulu nähdä lähes lasta seksikkäänä. Sellaiset miehet saisivat hävetä.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan miesten välinen vetovoima on luonnollista ja normaalia. Muunlainen seksi ja himo on syntistä ja kiellettyä.

Ja ei tunnu miltään! Olen kokeillut naisia mutta.. PLÄÄÄH!

Vierailija

Vain miesten välinen rakkaus voi olla puhdasta, sillä nainen on syntinen. Älkää siis himoitko naisia sillä naiset viettelevät teidät pahoille teille.

Vierailija

Sen ikäisen miehenhän pitää olla toteuttamassa jonkun jokseenkin samanikäisen naisen keskiluokkaista perheunelmaa...

(hyi helvetti...meinaan tuo kolmekymppisen naisen perhe-OK-unelmat)

Vierailija

Häh? Olin 21 kun tapasin 30-vuotiaan mieheni ja me ollaan täydellisiä yhdessä. Itse en ole bilettävävä opiskelijatytsy ja mies ei mikään hyvin tienaava kahden lapsen isä, joten tosi hienosti toimii.

Naiset muutenki tuppaa olemaan kauniimpia alle 30-vuotiaina, eikö ihan ymmärrettävää, että niistä tykkää?

Vierailija

Ei ole normaalia, että 30-vuotias pappa tuntee enää seksuaalista halua. Eikös tuonikäiset ole jo impotentteja ja kulkevat vanhusvaipoissaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä 31-vuotiaan ja 29-vuotiaan suhde on ällö ja luonnoton.

Ei ole. Mutta 31-vuotiaan ja 20-vuotiaan suhde olisi. Ap

sekopää

Jaahas, olisikohan minunkin sitten aika varata varata itselleni keskusteluapua mielenterveystoimistosta kun pidän omaa miesystävääni himottavana. Itse olen 23 ja mies 33.

Vierailija

Siis kuka näitä ikäeroaloituksia jaksaa joka päivä kymmeniä eri ketjuja tehdä?

Jos on kaksi aikuista ihmistä ja pitävät toisistaan, niin minun puolestani seurustelkoot, oli heidän ikänsä ja ikäeronsa mikä tahansa. Ei ole millään tavalla minulta se pois ja tässä maailmassa on vähän isompiakin asioita ihmeteltävänä, ihan päivittäinkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat