Tykkääkö joku oikeasti näistä ~ 80%:n suklaista?
Kommentit (18)
Kyllä minä tykkään. 86% on jo vähän liikaa.
MINÄ SYÖN111 ihanan karua ja tummamma
Totta kai, tumma suklaa on parasta. Yleensä syön 70%, koska sitä on helpommin ja halvemmalla saatavilla.
Minä tykkään. Palanen tai kaksi kahvin kanssa, parasta.
Terveellisempää myös koska ei ole sokeria niin paljon
Lidlin 81% on ainakin vielä hyvää :P
No ei niistä kukaan tykkää :D egon nostatusta ne tuotteet.
"Syön 80% suklaata pari pala päivässä ja juon viiniä desin, elän sata vuotiaaksi" xD
Suklaanhimon vie ainakin, ja se on pääasia mulle. Siis kun ei tarvitse koko laattaa mursuta.
Syön Lindtin 90%-suklaata. Ja pidän siitä. Muitakin tositummia suklaita mitä satun löytämään.
Ei niitä ole tarkoituskaan mättää naamaan tolkuttomia määriä kerrallaan. Pieninä paloina hyviä esim. kahvin kanssa.
Mä oon pitänyt tummasta suklaasta jo lapsena, 80-luvulla. Maitosuklaasta en ole välittänyt koskaan, liian äklömakeaa.
Joo mutta ei sitä käytetä samanlain kuin jotain Fazerin sinistä. Sitä syödään yksi pala silloin tällöin _suklaan maun_ himoon. Makeaa maitosuklaata syödään kun tekee mieli makeaa ja haluaa ehkä vähän ahmiakkin. Niitä ei kannata ollenkaan ajatella vastaavina herkkuina, ne on ihan eri asia. Tummassa suklaassa on oma aivan erilainen viehätyksensä kun siihen tottuu, mutta vaatii totuttelua, vähän kuin kahvi tai olut.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ei sitä käytetä samanlain kuin jotain Fazerin sinistä. Sitä syödään yksi pala silloin tällöin _suklaan maun_ himoon. Makeaa maitosuklaata syödään kun tekee mieli makeaa ja haluaa ehkä vähän ahmiakkin. Niitä ei kannata ollenkaan ajatella vastaavina herkkuina, ne on ihan eri asia. Tummassa suklaassa on oma aivan erilainen viehätyksensä kun siihen tottuu, mutta vaatii totuttelua, vähän kuin kahvi tai olut.
Aha, no varmaan tumman suklaan makuakin sitten arvioidaan tyyliin notkea, pyöreä, tamminen jne...
Ehdottomasti. Mahdollisimman tummaa luomusuklaata sellainen 2 pientä levyä vuodessa. En ole varainainen suklaan ystävä, mutta tummaakin tummempi luomu on ehdoton toisinaan. Ei näitä tavallisten kauppojen tummia suklaita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, no varmaan tumman suklaan makuakin sitten arvioidaan tyyliin notkea, pyöreä, tamminen jne...
Olet aivan oikeassa. Suklaalle on omat asiantuntijansa ja arvioivat niitä alan termein. En kyllä itse niitä tunne.
Syön karseeseen makeanhimoon, johon auttaa vähän. En varsinaisesti fanita, mutta ajaa tarkoituksensa.
Mielestäni ovat ihan liian väkeviä sellaisenaan syötäviksi. Sopivat ehkä johonkin jälkiruokaan.