Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
jenn1

Olen nyt tapaillut reilun kuukauden miestä, joka ei halua harrastaa seksiä ennen kuin sitoudun parisuhteeseen hänen kanssaan. Mies vaikuttaa muuten täydelliseltä miesystävämateriaalilta, mutta tämä seksiasia vaivaa minua. Kannattaako minun jatkaa tapailua miehen kanssa? En nimittäin haluaisi tuhlata aikaani, jos mies osoittautuukin kokemattomaksi tai muuten estyneeksi, ja minä haluaisin naida ennen sitoutumista suhteeseen. Mies on vähän päälle kolme kymppinen.

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sillä pieni? Osaako suudella, hyväillä yms?

No ei hänellä mikään pieni näyttäisi olevan, olen nähnyt hänet alasti kun kävimme saunomassa eräissä miehen kaverin juhlissa, jonne mies vei minut. Ihan hyvin hän osaa suudella ja hyväillä, tosin ei halua hyväillä minua haarovälistä eikä anna minun koskea omaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sitoudu parisuhteeseen. Harrasta seksiä ja jos on huono niin lopeta parisuhde. Ei se nyt sen vaikeampaa ole.

En kehtaisi sitoutua suhteeseen vain joutuakseni lopettamaan sen parin päivän päästä, koska mies on huono sängyssä. Haluan kunnon parisuhteen, joka kestää, en mitään lyhyttä suhteentynkää.

Vierailija

Mulla meni aikaa hukkaan kahden eri miehen kanssa vuoden sisällä. Kumpikaan ei halunnut seksiä 2kk aikana.  En ollut haluttava nainen , liian pienet rinnat.

Vierailija

Selvä merkki siitä että kaikki ei ole kunnossa. Ei jatkoon. Sitä paitsi yleensä miehet joilla on tollasia outoja "periaatteita", eivätkä suostu puhumaan asioista suoraan, on sama ongelma sitten monessa muussakin asiassa. Kertoo siis jopa enemmän luonteesta kuin siitä, että hänestä ei ole mihinkään makuuhuoneen puolella. Ei todellakaan jatkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä pieni? Osaako suudella, hyväillä yms?

No ei hänellä mikään pieni näyttäisi olevan, olen nähnyt hänet alasti kun kävimme saunomassa eräissä miehen kaverin juhlissa, jonne mies vei minut. Ihan hyvin hän osaa suudella ja hyväillä, tosin ei halua hyväillä minua haarovälistä eikä anna minun koskea omaansa.

Seisoiko hänellä saunassa? Ei lepotilasta mitään voi päätellä.
Usko mua, nuo tapaukset eivät ikinä suostu laittamaan kättä naisen haaroväliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oleellista olisi tietää, miksi hän haluaa näin?  Mitä on kertonut perusteluksi?

Hän ei halua harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella, koska se on hänen mielestään väärin eikä hän tahdo naida kenenkään sellaisen kanssa jota kohtaan hänellä ei ole riittävästi tunteita/jolla ei ole häntä kohtaan tunteita. Kerran hän meni sänkyyn ennen sitoutumista, nainen lopetti tapailun ja mies katuu sitä kertaa. Hän ei halua toistaa samaa virhettä enää ikinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitoudu parisuhteeseen. Harrasta seksiä ja jos on huono niin lopeta parisuhde. Ei se nyt sen vaikeampaa ole.

En kehtaisi sitoutua suhteeseen vain joutuakseni lopettamaan sen parin päivän päästä, koska mies on huono sängyssä. Haluan kunnon parisuhteen, joka kestää, en mitään lyhyttä suhteentynkää.

No ETHÄN HALUA, koska jättäisit miehen jo ennen suhdetta jos seksi on huonoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haluanpas. Minulle seksi vain on sen verran tärkeää parisuhteessa, etten voisi olla sellaisessa suhteessa jossa seksi on huonoa. Esim. mieltymykset eivät kohtaa, mies haluaa vähemmän tai enemmän kuin minä, mies ei vain osaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellista olisi tietää, miksi hän haluaa näin?  Mitä on kertonut perusteluksi?

Hän ei halua harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella, koska se on hänen mielestään väärin eikä hän tahdo naida kenenkään sellaisen kanssa jota kohtaan hänellä ei ole riittävästi tunteita/jolla ei ole häntä kohtaan tunteita. Kerran hän meni sänkyyn ennen sitoutumista, nainen lopetti tapailun ja mies katuu sitä kertaa. Hän ei halua toistaa samaa virhettä enää ikinä.

Ei kukaan ajattele noin, ellei sänkyyn meneminen tarkoita sitä, että toinen osapuoli saa tietää itsestä jotain mitä itse häpeää. Ja sori nyt vaan, etenkään mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö suhteeseen ruveta mielestäsi kenen tahansa kanssa, vähät siitä miten sopii yhteen tämän ihmisen kanssa tai ei sovi? Totta kai suhde menee poikki jos ei petipuuhat suju! Ei se tarkoita ettei ap kaipaisi oikeaa suhdetta. Mutta tähän mieheen vain tuhlaa aikaansa, jos ei sänkyhommia voi kokeilla ennen kuin on tosissaan. Ero siitä tulisi silloinkin, mutta tuntuisi molemmista pahemmalta. Tosi outo logiikka sekä sulla että tällä miehellä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat