Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko se normaalia, että ei pysty käymään julkisilla paikoilla ilman meikkiä? Itse aloin meikkaamaan päivittäin joskus 12-vuotiaana aknen takia ja nyt en ole moneen vuoteen käynyt ulkona ilman meikkiä (jos omaa takapihaa ei lasketa). Ahdistaa ihan hemmetisti, jos en ehdi meikkaamaan tai laittamaan hiuksia kunnolla ennen kuin lähden kotoa.

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En mäkään käy missään ilman meikkiä. En lähikaupassa, en leikkipuistossa, hyvä jos roskat vien. Meikkivoide/bb-voide ja ripsari ja kulmakynä vähintään on sudittava naamaan ennen kuin lähden yhtään mihinkään.

Vierailija

En ikinä käy ilman meikkiä tai likaisissa hiuksissa missään, missä asioin toisen ihmisen kanssa. Lenkillä voin käydä ja roskat viemässä ulos, mutta esim. lähikauppaan laitan aina perusmeikin ja menen vain puhtaissa hiuksissa. Ihmettelen jos näen esim. lähikaupan kassajonossa aisiakkaan, jolla on esim. rasvainen tukka tai tulehtuneita finnejä näkyvillä.

Toisaalta "viihteelle" meikkaan keskivertonaista selvästi vähemmän. En esim. laita baariin eyelineriä ollenkaan, en edes omista sellaista. Enkä meikkaa niitä valtavan kokoisia kulmakarvoja, mitä nykyään näkee. En käytä huulipunaakaan, vaan kiiltoa tai huulirasvaa.

Vierailija

Täällä kans! Johtuu kyllä siitä että mulla on tosi tosi huono iho, couperosa ja hormonaalisen ehkäisyn vuoksi paljon pientä näppylää. Hoidan ihoani hyvin ja ruokavalio kunnossa mutta tästä kärsin paljon... Yritän huolitella itseni kuitenkin aina luonnollisen näköiseksi, en tee kulmakarvoille mitään muuta kuin nypin, meikkivoide, puuteri, hieman poskipunaa, ripsien taivutus ja kerros ripsiväriä... huulivoidetta ja valmis :)

Vierailija

En minäkään, joskus en kehdannut edes vanhempien tai sisarusten edessä olla meikittä. Veljen kommentti kerran kun näki minut meikittä " oot ihan eri näkönen :0" jääny soimaan päähän. Oon kyl oikeesti aika rumilus ilman meikkiä. Jos täs jossai vaihees rahatilanne kohentuis ottaisin volyymiripset ja kävisin laser- hoidoissa, ehkä sitte ei tarttis kauheeta maskia joka pvä naamalle levittää..
N21

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat