Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001184618.html

Joku laittoi tyrmäystippoja oikeesti tai sitten oli ihan kauheessa rännissä oikeesti. Parista drinksusta ei yleensä kauheeseen sammumiskuntoon tule. Oliko tämä siis poikkeustilanne ton bändin kanssa? En muista niillä aikoinaan kauheen huonoa imagoa olleen.

Kommentit (16)

Vierailija

Tiedän ton tyypin töiden puolesta ja on olevinaan SUURTA tähteä. En olisi edes tiennyt kuka on, mutta joku valisti. Luulee itse, että kaikki tuntevat.

Vierailija

Jokunen vuosi sitten kun näillä vielä oli jotain merkitystä bändinä, Jyrki luetteli mitä kaikkea ei saa tehdä. Piti olla tikissä eikä saanut tenuttaa yms. Nyt ei hissiin ole enää niin tarkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedän ton tyypin töiden puolesta ja on olevinaan SUURTA tähteä. En olisi edes tiennyt kuka on, mutta joku valisti. Luulee itse, että kaikki tuntevat.

Sukulaiseni tuntee myös hänet töiden kautta ja on sanonut ihan samaa silloin (10 vuotta sitten?), kun bändi oli pinnalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jyrkin seuraavan kirjan nimi Rock n Roll Boozer?

Sehän sopisi Rock n Roll Juicerin jatkoksi.

Onko se kirjoittanut kirjan? 😁 Mistä se kertoo?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni tuntee myös hänet töiden kautta ja on sanonut ihan samaa silloin (10 vuotta sitten?), kun bändi oli pinnalla.

Aika jännä kun mäkin satun tuntemaan töiden puolesta ja ei kyllä ole mikään diiva. Aika tavallinen ihminen. Mutta ehkä se ero että mä tunnen ja yllämainitut tietää tai sukulainen tietää....

Itse aiheeseen liittyen: Aika tylsä juttu fanien kannalta. Joku oli saattanut tulla keikalle kaukaakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jyrkin seuraavan kirjan nimi Rock n Roll Boozer?

Sehän sopisi Rock n Roll Juicerin jatkoksi.

Onko se kirjoittanut kirjan? 😁 Mistä se kertoo?

Terveellisistä hedelmä- ja vihannesmehuista. Reseptejä jne.

Vierailija

Todella noloa itse "staralle" ja kurjaa paikalle saapuneiden fanien kannalta. En ole aiemmin kuullut ko. bändin perseilleen keikoilla. Olisiko sitten ollut (epäammattimaisesti hoidettu) poikkeustilanne? Jyrki69 saanut huonoja uutisia tai muutoin raskaassa elämäntilanteessa? Murheita rakkauselämässä? Joku läheinen sairastunut / kuollut? Ikäkriisi? Talousvaikeidet? Oman elämänkokemukseni perusteella noita ylilyöntejä ja mokia viinan kanssa sattuu helpoiten juuri vaikeuksia läpikäyville ja pahoinvoiville "normaaleille ihmisille", kunnon deekut tietysti kännäävät sopimattomasti jokaisessa mielentilassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella noloa itse "staralle" ja kurjaa paikalle saapuneiden fanien kannalta. En ole aiemmin kuullut ko. bändin perseilleen keikoilla. Olisiko sitten ollut (epäammattimaisesti hoidettu) poikkeustilanne? Jyrki69 saanut huonoja uutisia tai muutoin raskaassa elämäntilanteessa? Murheita rakkauselämässä? Joku läheinen sairastunut / kuollut? Ikäkriisi? Talousvaikeidet? Oman elämänkokemukseni perusteella noita ylilyöntejä ja mokia viinan kanssa sattuu helpoiten juuri vaikeuksia läpikäyville ja pahoinvoiville "normaaleille ihmisille", kunnon deekut tietysti kännäävät sopimattomasti jokaisessa mielentilassa.

Tuosta listasta jäi puuttumaan narsku, koska jokainen joka mokaa on mammojen mukaan narsku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika jännä kun mäkin satun tuntemaan töiden puolesta ja ei kyllä ole mikään diiva. Aika tavallinen ihminen. Mutta ehkä se ero että mä tunnen ja yllämainitut tietää tai sukulainen tietää....

Itse aiheeseen liittyen: Aika tylsä juttu fanien kannalta. Joku oli saattanut tulla keikalle kaukaakin.

Mäkin tunnen, mutta en tosin töiden kautta ja on aikamoinen prinsessa.

Vierailija

Suloiset faninaiset kehittelee kaikenmaailman tyrmäystippatarinoita kun tässä lienee kyse kuitenkin ihan niistä samoista "parista drinksusta", joita alkkikset yrittää aina lähipiireilleen selitykseksi syöttää. "Ihan vaan parille" olisin menossa kaverin kanssa = pleksit illalla ja seuraavana päivänä rata kutsuu jälleen. "Mitään en juonut, pari pientä drinksua korkeintaan" = äiä heräilee tutinaan, filmi poikki, kolistuaan koomassa kotiin edellisenä iltana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nämä keski-ikäiset papat jaksaa veivata sitä teinigoottimusiikkia?

Onkohan liian pitkä ura takana, jos sitä ei enää selvinpäin kestä? Alanvaihto paikallaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat