Ikävä sinua rakas <3
Kommentit (27)
Minäkin taidan siirtyä ikävöimään ihastustani tänne, kun kaipausketju on joutunut psykootikkojen silmätikuksi ja alati lukitaan ja kaipausta häiritään tai poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin onko tämä meidän oma ketju?
Joo
Kelpaa mulle, harvalla on.
Vierailija kirjoitti:
Spin off kaipuuketju? Saisko tän salatuksi mun ja kaivatun välille?
Lupaan, että en kerro kellekään. Parempaa salausta ei nyt heti löydy.
Omat tunteeni viilenivät tapahtuneen takia. Harmi, mutta onneksi ei ehtinyt tapahtua mitään fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Spin off kaipuuketju? Saisko tän salatuksi mun ja kaivatun välille?
Voi kunpa saisikin
Vierailija kirjoitti:
Omat tunteeni viilenivät tapahtuneen takia. Harmi, mutta onneksi ei ehtinyt tapahtua mitään fyysistä.
Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Henna
Ketä Hennaa te oikein täällä huutelette? Onko jotain sukua kokoomuksen pressaehdokkaalle Kekkosta vastaan 1968? (=Mattti Virkkunen = (Snellman+Tulenheimo)??? Ulkonäössä jotain samaa kuin... Tässäkö syy miksi huutelette? No, nyt sitten tiedätte! Salaisuus paljastettu?
'henna' - lannasta, kasvista, tehty väriaine jolla voi värjätä tukan punaiseksi. Koska värjäsit viimeksi? Voi tehdä hyvää tukalle?
SIIS OLETKO SÄ TÄÄLLÄ? MÄ EN KESTÄ!!! Mun ei pitänyt olla täällä enää ollenkaan!
Juu... jotain samaa on ulkonäössä ja olemuksessa sekä sanatykityksessä, mutta ei tietoa mikä sukulaisuussuhde... eri sukupolvea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Toisen kunnioittaminen ja arvostaminen on taitolaji, jonka harva enää taitaa. Luulin löytäneeni aitoa kultaa, mutta se olikin kissankultaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui?Toisen kunnioittaminen ja arvostaminen on taitolaji, jonka harva enää taitaa. Luulin löytäneeni aitoa kultaa, mutta se olikin kissankultaa.
Mistä tiedät, kenet olet ketjusta löytänyt ?
Taisi mennä aika monen ihmissuhteet pilalle tämän edellisen ketjun takia. Aikamoista arvuuttelua kaikki kommentit. Voivoi...
Taitaa olla liian hankala kun täällä sen kerrot?