Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

- minulla ei ole vaihdevuosia
- minulla on seksielämä
- minulla ei ole kremppoja
- minulla on hauskaa

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen jo kuusikymmentä

- vaihdevuodet ohi jo ajat sitten
- minulla on seksielämä
- minulla on muutama kremppa, muttei isompaa
- minulla on todella hauskaa

Vierailija

"Helkutti soikoon"?? Kuulostat kylläkin liki seitsenkymppiseltä. Ei kai kasarinuoret käytätä tänä päivänä mitään helkutti-sanaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Helkutti soikoon"?? Kuulostat kylläkin liki seitsenkymppiseltä. Ei kai kasarinuoret käytätä tänä päivänä mitään helkutti-sanaa :D

Pitäähän sitä jotain vanhanaikaista olla, kun on tähän ikään päässyt!

Vierailija

40 vuotiaana alkoi paras vaihe elämässä ja nousukiito vaan jatkuu!! Tervetuloa 50v villit.

ps. Juupa nuorempi kumppani tekee vaan niin gudaa!! Ei valittamista. ;))

Vierailija

Samma här. Olen 52v. Vaihdevuosia en oikein huomannut paitsi yhtenä kesänä hikoilutti kovasti. Kuukautiset loppui jo viitisen vuotta sitten eikä ole ikävä.
Avioliittoni on edelleen onnellinen. Viime talvena otettiin 3kk palkatonta ja kierrettin thaimaa-vietnam-bali ja singaporen kautta kotiin.
Nyt vietetään ajat mökillä saaristossa.
Vointi on hyvä fyysisesti. Psyykkisesti voin varmaan paremmin kuin nuorempana koskaan.

Katselen innolla ja kiinnostuneena tulevaisuuteen.
Mitkään yt:t tai firman myymiset ei pelota. Voisin ottaa jonkun lähtöpaketin ja lähtee ekana.
Miehen ei tarvi enää rahan takia töitä tehdä senkään.

Kohta muutetaan mökille kokonaan. Paitsi talvet tuonne Aasiaan.
En valita en.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samma här. Olen 52v. Vaihdevuosia en oikein huomannut paitsi yhtenä kesänä hikoilutti kovasti. Kuukautiset loppui jo viitisen vuotta sitten eikä ole ikävä.
Avioliittoni on edelleen onnellinen. Viime talvena otettiin 3kk palkatonta ja kierrettin thaimaa-vietnam-bali ja singaporen kautta kotiin.
Nyt vietetään ajat mökillä saaristossa.
Vointi on hyvä fyysisesti. Psyykkisesti voin varmaan paremmin kuin nuorempana koskaan.

Katselen innolla ja kiinnostuneena tulevaisuuteen.
Mitkään yt:t tai firman myymiset ei pelota. Voisin ottaa jonkun lähtöpaketin ja lähtee ekana.
Miehen ei tarvi enää rahan takia töitä tehdä senkään.

Kohta muutetaan mökille kokonaan. Paitsi talvet tuonne Aasiaan.
En valita en.

Samat suunnitelmat. 10 v vielä töitä yritysten hyväksi ja sitten.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat