Miten hölmöä ihastunutta miestä voi kusettaa mennen tullen
Juttu menee näin. Olin monien yksinäisten sinkkuvuosien jälkeen yli nelikymppisenä tavannut vähän nuoremman naisen, johon ihastuin ja joka vastasi kutsuuni myöntävästi. Asuimme eri kaupungeissa, niin näimme vain viikonloppuisin. Aina oli kivaa. Tätä jatkui useamman kuukauden ajan.
Nyt viikonloppuna emme sattuneesta syystä nähneet ja nainen sanoi lähtevänsä käymään kaljalla. (Emme käyttäneet alkoholia yhdesssä juuri ollenkaan ettei krapula tai väsymys pilaa sitä vähää aikaa mitä viikonloppuna oli.)
Eilen ei kuulunut mitään, jonka pistin krapulan piikkiin. Moni varmasti jo arvaa lopun. Tänään tuli tekstari, että hän oli mennyt baariin (yksin eikä tyttöporukan kanssa niin kuin ymmärsin), mutta lähtenyt sieltä miehen matkaan. Koska hän ei halunnut mitään draamaa, hän ilmoitti, ettei meidän kannata enää tavata. Hän oli aivan ihastunut. Tulihan sieltä silti se pysytään ystävinä -klisekin.
Nyt tämä äijä on ihan vitun palasina. Onkohan tällainen yleistäkin? Olisko jollakin vaikka antaa vertaistukea tai pari kaunista sanaa, ettei mene usko naissukupuoleen kokonaan. Tuntuu ettei tässä iässä ja maailmassa voi enää löytää kumppania. Tekisi mieli vetää perseet olalle, mutta huomenna duuniin. Huokaus.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. En jättäisi tekstarilla, enkä lähtisi baarista kenenkään puolitutun matkaan, vaikka olisin sinkkukin. Sanoit vähän nuoremman? Ehkä syy on siinä. Halusi vain kokeilla vanhempaa, eikä ehkä tajunnut, miten ihastunut olit.
Ehkä sitten niin. Ehkä hän halusi olla ihailtu ja joku ihaili enemmän. En nyt osaa sanoa enää mitään varmaa mistään. -ap
Tai ehkä hän ihan vilpittömästi piti sinusta ja seurastasi, mutta ihastus ei ollut niin vahvaa kuin sinulla eikä tunteita ehtinyt syntyä. Ehkä hän ajatteli, että katsotaan nyt rauhassa, herääkö niitä tunteita ja miten homma etenee eikä anneta heti periksi.
Mulle kävi vähän samalla tavalla joskus, mutta suurin ero on siinä, että tapailemani mies hoiti asian jälkipuinnit huonoimmalla mahdollisella tavalla. Tai hän ei edes kertonut tavanneensa mielenkiintoisemman naisen, vaan valehteli, ei vastannut yhteydenottoihin ja keksi todella ihmeellisiä satuja. Totuus tuli kuitenkin julki.
Kun suru oli hälvennyt, tilalle tuli viha ja katkeruus siitä, miten idioottimaisesti aikuinen ihminen oli hoitanut koko jutun ja käyttäytynyt mua kohtaan. Jos miehellä olisi ollut selkärankaa, jutusta ei olisi jäänyt yhtä paskaa jälkimakua. Pelkurit on säälittäviä.
Ikävä kuulla.
Ehkä mietin, että kuinka kauan nainen on ollut valmis vaihtamaan parempaan ja odottanut tilaisuutta ja pitänyt minua varalla. Kuinka kauan meni teeskennellessä? Olisin ymmärtänyt, jos olisi tavatessa sanonut, että tämä ei nyt vaan toimi tai vaikka jättänyt vierailun väliin koska haluaa nyt miettiä, että jatkaako vai ei ja sitten ilmoittanut päätöksestään. -ap
Ajatelepa silleen, että väisit pikkaisen kusipään tyypin, vaikka testosteronit muuta sulle väittäkiin. Naisen on vain ihmisiä ja siellä on aika paljon kusipäitä joukossa.
Voi olla, että tuo juttu olisi jossain vaiheessa kaatunut myös siihen, että elätte eri kaupungeissa tai tavallaanhan se kaatui nyt jo - hän meni paikalliseen ja löysi paikallisen koska sinä eri kaupungissa. Myös nuoruus vaikutti ihan varmasti, nuoret katselevat useita eikä heidän tunteisiinsa voi luottaa.
Olisiko mitään mahkuja, että katsoisit omasta kaupungista samanikäistä kumppania?
Nainenhan oli reilu eikä todellakaan kusettanut sinua. Jos hän olisi olli kusipää sinua kohtaan hän ei olisi keronut tavanneensa toisen, vasn olisi antanut sinun jatkaa yhteydonottoja ja ihastustaan häneen.
Näin miehet ovat minulle tehneet. Olisin arvostanut edes rehellistä tekstaria.
Itse olen monesti halunnut, että suhteesta tulisi jotain. Ehkä se on sitten kusetusta ollut, mutta olen halunnut antaa tunteille mahdollisuuden. Jossain kohtaa sitten toteaa että ei jutusta mitään tule. Ei siitä hyvä olo tule itsellekään. On vain halunnut uskoa että tää on se oikea. Vainoharhat siitä että onko toinen tietoisesti huijannut ja kuinka kauan ei auta asiaa. Mene eteenpäin.
Itseä ärsyttää näinen naisten, jotka pyörittää useampaa, tai eivät sitoudu yhteen, se avautuminen uudesta ihastuksestaan. Ihan kuin kiinnostaisi jätettyä kuulla kuinka se ja se on niin just hänelle se oikee, ja muuta shittiä.
Vähän sama kun itse sanoisi, "joo tällä Minna-liisalla on niin hiton tiukka pimperoa ja otta hyvin poskeen, et oon nyt sen kanssa, ja onnee sulle hei. Ja voidaan kyl olla kavereita. "
Ai miehet ei tapaile koskaan montaa naista samaan aikaan :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. En jättäisi tekstarilla, enkä lähtisi baarista kenenkään puolitutun matkaan, vaikka olisin sinkkukin. Sanoit vähän nuoremman? Ehkä syy on siinä. Halusi vain kokeilla vanhempaa, eikä ehkä tajunnut, miten ihastunut olit.
Ehkä sitten niin. Ehkä hän halusi olla ihailtu ja joku ihaili enemmän. En nyt osaa sanoa enää mitään varmaa mistään. -ap
Tai ehkä hän ihan vilpittömästi piti sinusta ja seurastasi, mutta ihastus ei ollut niin vahvaa kuin sinulla eikä tunteita ehtinyt syntyä. Ehkä hän ajatteli, että katsotaan nyt rauhassa, herääkö niitä tunteita ja miten homma etenee eikä anneta heti periksi.
Mulle kävi vähän samalla tavalla joskus, mutta suurin ero on siinä, että tapailemani mies hoiti asian jälkipuinnit huonoimmalla mahdollisella tavalla. Tai hän ei edes kertonut tavanneensa mielenkiintoisemman naisen, vaan valehteli, ei vastannut yhteydenottoihin ja keksi todella ihmeellisiä satuja. Totuus tuli kuitenkin julki.
Kun suru oli hälvennyt, tilalle tuli viha ja katkeruus siitä, miten idioottimaisesti aikuinen ihminen oli hoitanut koko jutun ja käyttäytynyt mua kohtaan. Jos miehellä olisi ollut selkärankaa, jutusta ei olisi jäänyt yhtä paskaa jälkimakua. Pelkurit on säälittäviä.
Ikävä kuulla.
Ehkä mietin, että kuinka kauan nainen on ollut valmis vaihtamaan parempaan ja odottanut tilaisuutta ja pitänyt minua varalla. Kuinka kauan meni teeskennellessä? Olisin ymmärtänyt, jos olisi tavatessa sanonut, että tämä ei nyt vaan toimi tai vaikka jättänyt vierailun väliin koska haluaa nyt miettiä, että jatkaako vai ei ja sitten ilmoittanut päätöksestään. -ap
Juuri noin tuo olisi pitänyt hoitaa - eli olisi ilmoittanut ensin, että haluaa miettiä, että haluaako jatkaa ja ilmoittaa sitten päätöksestään. Eikä todellakaan hyppäämällä jonkun baarihoidon kanssa punkkaan yhtäkkiä ja ilmoittamalla tuolla tavalla! Ei noin saisi tietenkään ketään kohdella. Mutta joillakin ei ole näköjään pokkaa sanoa mitään ikinä suoraan tai kykyä puhua vaikeista asioista.
Minustakin haiskahtaa vähän oudolta, kun lähti yksin baariin. Ihan kuin olisi mennyt varta vasten miestä hakemaan. Vai onkohan hän niin viinaanmenevää sorttia kuitenkin, että häntä kävi ärsyttämään liikaa, kun ei päässyt juomaan kanssasi joka viikonloppu... Voihan tuo johtua siitäkin, että halusi etsiä yhtä paljon juopottelevan kaverin itselleen.
Nyt tietysti tuntuu pahalta, mutta vähän ajan päästä huomaat, että etpä menettänyt mitään - olisitko oikeasti halunnut muuttaa yhteen, hankkia lapsia ja sitten kokea tuon saman, että "hei menin baariin, suoraan sänkyyn tuntemattoman kanssa ja mä oon ihan lääpälläni, no mut heippa, ollaanhan vielä kavereita". Parempi, kun pääsit tuollaisesta eroon tässä vaiheessa.
Voi olla, ettei se suuri ihastus kestäkään paria viikkoa kauempaa ja siinä vaiheessa pysy tiukkana - älä vaan ota tuollaista takaisin! Siinä käy vain uudestaan ihan samalla tavalla.
Joten leuka pystyyn ja kohti uusia seikkailuja. Tässä on kesä vasta alussa. Ja maailmassa on paljon niitä luotettaviakin ihmisiä. Älä anna yhden viedä uskoasi kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla.
Ehkä mietin, että kuinka kauan nainen on ollut valmis vaihtamaan parempaan ja odottanut tilaisuutta ja pitänyt minua varalla. Kuinka kauan meni teeskennellessä? Olisin ymmärtänyt, jos olisi tavatessa sanonut, että tämä ei nyt vaan toimi tai vaikka jättänyt vierailun väliin koska haluaa nyt miettiä, että jatkaako vai ei ja sitten ilmoittanut päätöksestään. -apJuuri noin tuo olisi pitänyt hoitaa - eli olisi ilmoittanut ensin, että haluaa miettiä, että haluaako jatkaa ja ilmoittaa sitten päätöksestään. Eikä todellakaan hyppäämällä jonkun baarihoidon kanssa punkkaan yhtäkkiä ja ilmoittamalla tuolla tavalla! Ei noin saisi tietenkään ketään kohdella. Mutta joillakin ei ole näköjään pokkaa sanoa mitään ikinä suoraan tai kykyä puhua vaikeista asioista.
Minustakin haiskahtaa vähän oudolta, kun lähti yksin baariin. Ihan kuin olisi mennyt varta vasten miestä hakemaan. Vai onkohan hän niin viinaanmenevää sorttia kuitenkin, että häntä kävi ärsyttämään liikaa, kun ei päässyt juomaan kanssasi joka viikonloppu... Voihan tuo johtua siitäkin, että halusi etsiä yhtä paljon juopottelevan kaverin itselleen.
Nyt tietysti tuntuu pahalta, mutta vähän ajan päästä huomaat, että etpä menettänyt mitään - olisitko oikeasti halunnut muuttaa yhteen, hankkia lapsia ja sitten kokea tuon saman, että "hei menin baariin, suoraan sänkyyn tuntemattoman kanssa ja mä oon ihan lääpälläni, no mut heippa, ollaanhan vielä kavereita". Parempi, kun pääsit tuollaisesta eroon tässä vaiheessa.
Voi olla, ettei se suuri ihastus kestäkään paria viikkoa kauempaa ja siinä vaiheessa pysy tiukkana - älä vaan ota tuollaista takaisin! Siinä käy vain uudestaan ihan samalla tavalla.
Joten leuka pystyyn ja kohti uusia seikkailuja. Tässä on kesä vasta alussa. Ja maailmassa on paljon niitä luotettaviakin ihmisiä. Älä anna yhden viedä uskoasi kaikkiin.
Erittäin fiksuja sanoja ja ajateltavaa, kiitos!
Yritän minimoida itsesääliin käyttämäni ajan ja palata entiseen ihan ok arkeen. Naishommat taitavat kuitenkin saada jäädä taas vähäksi aikaa. -ap
Kannattaa kuunnella sydäntä. Silloin voi löytää sen oikean. Ei kannata aloittaa suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole suurta vetovoimaa.
Ap..mulla on kokemusta sellaisesta voimakkaasta ihastumisesta jossa oli todellista tunteiden paloa jne.. sitä kesti kuukauden, kunnes mies ilmoitti että ei pysty, iski sitoutumiskammo. Se otti koville. Mutta mun motto on, että kaikella on tarkoituksensa. Niinkuin tällä sunkin jutulla. Nyt tuntuu pahalta, mutta jonain päivänä huomaat että sen piti tapahtua, että jotain uutta voi syntyä. Et sitä vielä huomaa, mutta ajan kuluessa.
Mä olen päässyt eteenpäin niin että poistan kaikki mahdolliset yhteystiedot...pos silmistä poissa mielestä!
T. N43
ei varmaan tarvii tavata ku sil on pari kersaa.
Et omista naista, anna sen mennä. Ei ole mikään kusetus, jos nainen ilmoittaa, ettei halua jatkaa suhdetta kanssasi (vaikka syy olisi toinen mies). Kyllästyttää miehet, jotka kuvittelee naisten olevan omaisuutta. Ikävä juttu sulle, mutta ehkä et ole itse ymmärtänyt, että viikonloppusuhde ei välttämättä ole mitään vakavaa varsinkaan, jos ette olleet sopineet mitään.
Sanoisin ap:lle, että sinulle on käynyt onni, kun juttu päättyi näin nopeasti. Teidän tavoitteenne parisuhteelle olivat niin kaukana toisistaan. Sinä etsit tosissasi hyvää suhdetta, mutta tämä nainen haluaa vielä jatkaa matkaa.
Voin myös lohduttaa sinua siinä, että jos olet vähänkään miehen mittainen ja normaalioloinen, sinulla ei tule olemaan vaikeuksia löytää naisseuraa.
Kyse on nyt siitä, miten itse näet itsesi tämän pettymyksen jälkeen. Viisasta olisi olla antamatta sen kovinkaan paljon vaikuttaa elämääsi ja heti kun vähänkin annat itsesi kiinnostua uudesta naisesta, tämä aiempi suhde tuntuu menneen talven lumelta. Toki voit jäädä rypemään asiassa ja pilata hyvät mahdollisuutesi kesäterasseilla. Hymyä huuleen.
Olen todella pahoillani puolestasi. Oma pitkäaikainen kumppanini petti ja jätti kun olin tapaamassa kasvainsairasta ystävääni Suomen ulkopuolella. Löydät varmasti paremman kumppanin.
Nainen 36
Ap:ta ei ole kusetettu vaan nainen ei ollut kiinnostunut ja kertoi sen rehellisesti. Tulee nyt vähän vaikutelma, että ap koki jo omistavansa naisen ja kokee tulevansa petetyksi. Oletko stalkannut vielä? Siirry elämässä eteenpäin, teillä ei ollut edes oikeaa suhdetta. Muista jatkossa, että parisuhteen pitää olla vapaaehtoista molemmille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi nyt oli kusettamista? Ajattelin, että sinulta on kiristetty rahaa tai jotain. Te tapailitte, ette seurustelleet tiiviisti, joten en nyt pidä hirveänä sikana naista, joka löytää toisen. Tosin olisi hän voinut asian paremminkin hoitaa kun lähettämällä tekstarin.
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta jotenkin lennosta vaihtaminen ja siitä kertominen kun on jo viikonloppu vietetty sängyssä yhdessä, tuntuu kusetukselta. Mahdollisuuksia panna poikki olisi varmaankin ollut jo aikaisemmin, ei niin, että kolmen päivän päästä uuden miehen kämpillä muistaa, että ai niin, pitääkin hoitaa yks tekstari tässä. -ap
Pahasti kuulostaa siltä että piti sinua varamiehenään ja varapanona ja löysi paremman. Vai löysikö edes saattoi vain haluta heivata sinut ulos kuvioista ja keksi asian.
Pisteet siitä että ilmoitti! Tavallisempaa tuntuu olevan että toinen vaan häviää kuin pieru Saharaan! Ei nainen välttämättä huijannut, tunteita ei vaan ollutkaan tarpeeksi. Ja siitä ei voi ketään syyttää.