Pitäisi uskaltaa katsoa jääkiekko-ottelu
Kommentit (28)
Minäkään en uskalla katsoa *laittaa teeveen kiinni*
^^ Hauska kuulla että on kohtalotovereita! Pelottaa. *syö kynsiään*
Minua pelottaa niin paljon, että aion sulkea itseni täydelliseen uutispimentoon huomisaamuun asti. Herättyäni katson tuloksen tekstiteeveestä.
Itsellä on nitrot popparikulhon vieressä varalta odottamassa :D
Onneksi on rauhoittavia. Kelan korvaamia.
Pelottaa lähinnä kuinka hitosti mun facebookin etusivu spämmätään tolla paskalla. Ei uskalla kattoo facebookkiin viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on nitrot popparikulhon vieressä varalta odottamassa :D
Mä viritin miestä varten käsiraudat.
Oli pakko juoda perskänni, pelottaa niin perhanasti
Voisin ottaa katsomooni pari pelokasta mutta vetävää neitoa.
Mäkin oon joskus alkanut tiskaamaan kesken kaiken, kun ei oo hermo kestänyt jännitystä. :D
^ Niin, välillä on pakko ottaa hieman etäisyyttä kuten esimerkiksi seurata matsia vessanpöntöltä.
Jos menee peli liian jännäksi, niin pitänee lamauttaa keskushermosto. Jollain kierolla tavalla olisi kiva mennä rankkareille asti. Ei kyllä pumppu tai sen enempää nuppikaan kyllä kestäisi, joten ehkä olisi hyvä vaan ettei sinne asti mentäis.
Mä en tiiä mitän mä pystyisin kattoo tota ulkomailta :/ kiinostais kyl vähän seurailla
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiiä mitän mä pystyisin kattoo tota ulkomailta :/ kiinostais kyl vähän seurailla
Ainahan sitä voi koneelta katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi koneelta katsoa.
Ei ainakaan katsomon kautta
Sori ei pysty auttamaan. Itsehän käyn paniikissa vilkaisemassa matsia silloin tällöin, ja sitten kanavan vaihto äkkiä takaisin johonkin perushuttuun. Iltapäivälehtien sivuilla käyn sitten lukemassa tilannetietoja :D
Jos Suomi on paljonkin voitolla, niin sitten uskallan kattoa matsia vähän pidempään.
Musta tuntuu, että pumppu leikkaa kiinni jos katson koko matsin!