Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa jatkuvasti herkuttelustani...

Vierailija
22.05.2016 |

Syön muka liikaa herkkuja ja lihon muodottomaksi. Kokeiltiin tänään juhlavaatteita ensi viikonlopun juhlia varten, tulos: viime kesänä ostettu mekko istuu täydellisesti, miehen housunnappi ei mene kiinni ja takki kiristää.

Juupajuu. Taidan ihan hyvällä omatunnolla nautiskella illalla sipsejä ja suklaata peli katsellessa :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi itseään vaan ahdistaa oma lihomisensa ja yrittää saada sinullekin saman huonon fiiliksen :D

Vierailija
2/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei valita vaan rohkaisee herkuttelemaan ja lihomaan. Hän onkin fat admirer. Herkuttelemme toisinaan myös yhdessä.

N30/157 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei valita vaan rohkaisee herkuttelemaan ja lihomaan. Hän onkin fat admirer. Herkuttelemme toisinaan myös yhdessä.

N30/157 kg

Toi on niin sairasta! Entä jos se oiski skinny admirer ja kieltäis sua syömästä? Jos et oo provo niin oot pelkkä objekti miehelles

Vierailija
4/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30/157 kg

Toi on niin sairasta! Entä jos se oiski skinny admirer ja kieltäis sua syömästä? Jos et oo provo niin oot pelkkä objekti miehelles

En ole provo enkä aloittanut lihomista hänen takiaan vaan jo lapsena. Tämän ketjun viestissä 30 kerroin lihavuustarinani:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2565882/halvin_kauneuskikka_on_hoikka_va…

Vierailija
5/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uoo

Vierailija
6/6 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, jos kerran et ole lihonut niin tuskin herkutteletkaan (ainakaan kovin pahasti) liikaa. Miestä ehkä risoo oma lösähtäminen. Tai sitten sillä on joku kontrolloinnin tarve tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi