Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä lähtien kierrän miehet kaukaa.

Vierailija
22.05.2016 |

On tullut harvinaisen selväksi, että en voi saada osakseni kunnioitusta, sitoutumista ja rakkautta koska olen parikymppinen nainen. Muutenkin tuntuu, että kaikki miehet ovat itsekkäitä pillun perässä juoksevia idiootteja jotka eivät arvosta naisia yhtään. Oli sitten nuori tai vanha. Btw sellainen joka haukkuu nuorta naista tyhjäpäiseksi bimboksi pelkän iän takia, niin voi kyllä katsoa peiliin että mitäs sieltä oikein näkyy. Hiiteen kaikki miehet!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy ikävä kyllä miehenä kompata ap:tä. Joku voisi sanoa että kusen yhteisiin muroihin, mutta en olekaan koskaan potenut mitään miehistä äijäsolidaarisuutta. Minua harmittaa se epäreilu käytös mitä liian moni mies kohdistaa nuoriin naisiin. Loppukädessä siitä kärsin silloin minäkin.

Kokeile olla kärpäsenä katossa naisporukassa ja katso miten ihania naisten jutut miehistä ovat. Se onnistuu ihan tällä palstalla olemalla.

Miehen ei kannata mielistellä naisia tuolla tavalla, koska kunnollisia ystävyyssuhteita voi oikeasti rakentaa lähes yksinomaan samaa sukupuolta olevien kanssa. Sitä kautta saa myös kunnioitusta naisten silmissä kun on miespuolisia kavereita eikä ole yksi naisista.

Vierailija
22/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä seksilelu valita. 

Ihan oikein sinulle: et yllä perheelliseksi (naimisiin saatat päästä ja pykätä kaksi lastakin), vaan kuolet yksinäisenä sydänsuruihin (kun vanhana tajuat mitä menetit) keinovaginaa nussien kunnes sulla ei edes seiso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy ikävä kyllä miehenä kompata ap:tä. Joku voisi sanoa että kusen yhteisiin muroihin, mutta en olekaan koskaan potenut mitään miehistä äijäsolidaarisuutta. Minua harmittaa se epäreilu käytös mitä liian moni mies kohdistaa nuoriin naisiin. Loppukädessä siitä kärsin silloin minäkin.

Kokeile olla kärpäsenä katossa naisporukassa ja katso miten ihania naisten jutut miehistä ovat. Se onnistuu ihan tällä palstalla olemalla.

Miehen ei kannata mielistellä naisia tuolla tavalla, koska kunnollisia ystävyyssuhteita voi oikeasti rakentaa lähes yksinomaan samaa sukupuolta olevien kanssa. Sitä kautta saa myös kunnioitusta naisten silmissä kun on miespuolisia kavereita eikä ole yksi naisista.

Kuinkas hyvin se on toiminut sinulle? :D

Vierailija
24/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Minä haastan oikeuteen sen joka lähetti minulle häätökirjeen, että tavarat mökistä veks, koska se kirje oli tosiaan vain hänen nimissään ja toiselta ei ole tullut mitään. Onkohan ullatus, että se häätäjä on uusiopuoliso ja mökki meidän suvulta (periytynyt minun omistukseeni). Laittakoot vanhempani häätämään minut mökiltä jos tosiaan kehtaa mutta siltä ihmisenkuvatukselta mä en ota ensimmäistäkään käskyä vastaan.

t. 20

Vierailija
25/25 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä ap. Minä haastan oikeuteen sen joka lähetti minulle häätökirjeen, että tavarat mökistä veks, koska se kirje oli tosiaan vain hänen nimissään ja toiselta ei ole tullut mitään. Onkohan ullatus, että se häätäjä on uusiopuoliso ja mökki meidän suvulta (periytynyt minun omistukseeni). Laittakoot vanhempani häätämään minut mökiltä jos tosiaan kehtaa mutta siltä ihmisenkuvatukselta mä en ota ensimmäistäkään käskyä vastaan.

t. 20

Jaha ja viesti tuli väärään ketjuun...anteeksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä