On kyllä törkeitä takatukkia Suomen nuorilla pelaajilla
Ainakin Laineella ja Aholla. Toivottavasti ei ole mikään muotivillitys vaan pelkkä välivaihe pitkän letin kasvatuksessa. Takatukat ovat kyllä jotain mikä saisi jäädä pysyvästi menneisyyteen.
Kommentit (25)
eipä onneks oo sellasta" nutturalettiä" pelaajilla jolla oma kehu haisee!
Itseironian ilmaisu, tiedostavat junttimaisuutensa, hyvä pojat joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No revippä persettäs jos ei kelpaa. Suomi voittaa MM-kultaa tänään!
Ja jos ei voita? Mitäs sitten teet?
Kuljet lopun kuuta voimapaperipussi päässä, johon leikkaat rei'ät silmille, kun häpeät niin ettet kehtaa näyttää muille kuinkä häpeissäsi olet.
Kannattaisiko yrittää olla ratsastamatta syntymättömällä aasilla, ettei tee itsestään aasia?
En mä Suomen häviöstä menetä yöuniani. Ihmiset on erilaisia ja jotkut pitää takatukkia. Sä et itse taida kestää tippaakaan hieman karskimpaa kielenkäyttöä kun heti oletat että sellaisen käyttäjällä on ongelmia. Ei kannata ainakaan mennä kenellekään päin naamaa möläyttelemään sen ulkonäöstä, koska sinustakin varmasti paskaa löytyy jos alkaisi tonkimaan. :D
OK, yritin vain vähän hillitä sitä intoa mihin ihmiset odotuksissaan intoutuvat, ettei pettymys ole sitten liian suuri jos käy huonosti. Kanada on Suomelle kova vastus, on ollut aina ja jos voitto tulee niin helppo se ei tule olemaan. Alkusarjan ottelusta ei kannata päätellä mitään, nyt tulevat aivan toinen tahto mukana peliin.
Soitin siskolle äsken kanadaan ja hänen mukaan siellä on perheessä jo täysi matsi päällä, on ollut eilisestä asti. Vanhemmat on Suomen voiton puolella ja lapset Kanadan, nuorin mököttää huoneessaan jne. Normaalia menoa siellä :P
Anyway, mun hiukset on enemmän Paul Newman Sting leffasta tutun näköinen, on ollut aina, nuorempana olin outolintu kun en seurannut muotia koskaan. Nyt kun ikää on enemmän niin on enemmän tullut kommentteja, että tyyli sopii ikään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultakutrit kuuluu lätkäpiireihin. Futareilla siistit, miehekkäät lyhyet kampaukset kaikilla. Onneksi ❤
Lattarifutaahilla on usein pitkät hiukset. Ei tarvitse olla kovin varttunut futiuksen seuraaja muistaakseen ne argentiinalaiset pitkäletit.
Futarimiehet on kontrolloivia ja väkivaltaisia machoilijoita.
Lattarifutaahilla on usein pitkät hiukset. Ei tarvitse olla kovin varttunut futiuksen seuraaja muistaakseen ne argentiinalaiset pitkäletit.