Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku feikkaa orgasmin?

Vierailija
22.05.2016 |

En ole itse ikinä saanut orgasmia ja minusta on tosi hullu ajatus, että se kannattaa missään tilanteessa feikata kellekään. Ei kai se nyt teitä feikkaajia satuta, jos toinen saa kuulla tai tajuta tai LUULLA olevansa huono sängyssä? Eikö feikkaaminen itseasiassa tarkoita, että kerrottekin ajattelevanne hänen olevan huono (jos siis totuus paljastuu), eikä vain niin, että tällä kertaa nyt en vain tullut? Ja jos ette ikinä tule ja se mielestänne johtuu toisesta, niin feikkaaminenhan asian korjaakin.
Ja sitten vielä jos ei itse tykkää seksistä, niin miksi feikata, että tykkäsin. Jos ei tykkää, niin eikö loogisinta olisi kertoa se kaikille, jotka koittavatkin naimalla teitä vakuuttaa, että seksi on kivaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin parisuhteessa orgasmin feikkaaminen on älytöntä omaan jalkaan ampumista.

Vierailija
2/4 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran feikkasin (vuosia sitten) ja siitä syystä, että mies tajuaisi lopettaa huonon suuseksin annon nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että naiset haluavat olla niin mieliksi ja vältellä loukkaamista viimeiseen asti. Tuloksena keskustelun puute ja lopulta sellainen passiivis-aggressiivinen ero, jossa nainen toteaa, että syyt olivat jotain muuta kuin rahattomuus, pieni muna ja orgasmien puute.

M34

Vierailija
4/4 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin seksissä äärimmäisen harvoin. Syy ei ole kumppanissa, vaan mulla on anatomia jotenkin sellainen, että orgasmin saanti on äärimmäisen vaikeaa (yksinkään omin käsineni en siihen pysty ilman apuvälineitä).

Pidän kuitenkin seksistä paljon vaikken orgasmiin asti yleensä pääsekään. Miehille tämä mun orgasmittomuus tuntuu kuitenkin olevan isompi ongelma ja ottavat sen henkilökohtaisesti, joten myönnän kyllä feikanneeni orgasmin useammin kuin kerran. Jos tuolla feikkaamisella estän tyypin itsetunnon hajoamisen tai sen, että homma jäi mun osalta viimeiseksi seksikerraksi kyseisen miehen kanssa, niin feikkaan mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi