Olen pannut Miss Suomi -finalistia. Kysyttävää?
Jos jotakuta kiinnostaa kysellä, niin vastailen tovin. Olen n. 30-vuotias mies.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
millä vuosikymmenellä?
Tällä vuosikymmenellä
Tunnetko nyt itsesi jotenkin tasokkaaksi tai jopa alfaksi? Miksi tämä yleensä pitää kertoa/mainita? Taso misseillä on nykysin tosi huono, ja kaupungilla tulee vastaan huomattavasti kauniimpia. Ja en ole kade, eli sen aspektin voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
No millasta oli? ;)
Ihan jees. Ei erikoista hyvällä eikä huonolla tavalla.
huh kirjoitti:
Ootko ylpee?
Enpä oikeastaan. Kaverit tuosta joskus muistuttelevat :) Ap (unohdin laittaa pariin aiempaan vastaukseen olevani Ap)
Aina niitä joku on höylännyt. Onko Miss Suomi ap:sta joku tason merkki?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko nyt itsesi jotenkin tasokkaaksi tai jopa alfaksi? Miksi tämä yleensä pitää kertoa/mainita? Taso misseillä on nykysin tosi huono, ja kaupungilla tulee vastaan huomattavasti kauniimpia. Ja en ole kade, eli sen aspektin voi unohtaa.
En tunne itseäni erikoiseksi, mutta ajattelin, että joku palstalainen saattaisi olla asiasta kiinnostunut.
Olen ollut naimisissa, miss Suomi finalistin kanssa, oletko kateellinen siitä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä kyyti?
Ihan kivaa. Tavallista seksiä. Ap
Ei me muisteta mitään finalisteja eli tällää ei ole oikein mitään uutisarvoa. Eri asia jos olisi Miss Suomi. Tai pistä nimikirjaimet ja me katotaan muistetaanko.
Vierailija kirjoitti:
Aina niitä joku on höylännyt. Onko Miss Suomi ap:sta joku tason merkki?
Ei ole minusta välttämättä mikään tason merkki, mutta ehkä jostakusta palstalaisesta on?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa, miss Suomi finalistin kanssa, oletko kateellinen siitä?
Riippuu Miss Suomi -finalistista :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei me muisteta mitään finalisteja eli tällää ei ole oikein mitään uutisarvoa. Eri asia jos olisi Miss Suomi. Tai pistä nimikirjaimet ja me katotaan muistetaanko.
En viitsi pistää nimikirjaimia, koska niiden avulla voi rajata ko. naisen liian hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
En halua kertoa. Ap
millä vuosikymmenellä?