Mitä nestesaippuaa käytätte?
Onko jotakin suosikkimerkkiä tai tuoksua?
Itselläni nyt käytössä Palmolive Milk&Honey.
Kommentit (28)
Lidlin Cien Sensitive. Miellyttävä, mieto tuoksu. Ostan täyttöpakkauksia, joista täytän pumppupulloon sitä mukaa, kun se tyhjenee.
Palasaippuaihminen olen. Vieraille on vessassa jokin halpis, kaneli&appelsiini.
Käytössä olevat palat kuusama, laventeli ja hunaja, oliiviöljysaippuoita.
Rexonan Limesaippuaa. Olen tykästynyt sen tuoksuun.
Tällä hetkellä cien ja tuoksuna elderberry. Todella hyvä tuoksu.
http://www.dovemencare.us/products/body-washes-bars/clean-comfort-body-…
Miehellä tuo, itselläni Palmoliven se valko-vihreä, jossa on oliivin kuva etiketissä
Mitä milloinkin, tosin perättäin en kahta samantuoksuista saippuaa osta, tykkään nääs vaihtelusta. Tällä hetkellä on menossa iso pullo Hulluilta Päiviltä ostettua saippuaa, jonka valmistajaa en muista, mutta tuoksu on white rose.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin Cien Sensitive. Miellyttävä, mieto tuoksu. Ostan täyttöpakkauksia, joista täytän pumppupulloon sitä mukaa, kun se tyhjenee.
Me käytetään samaa. Edullista ja oikeasti myös alkoholitonta. Ei päästy hetkeen Lidliin ja ostin lähikaupasta nopeasta Bliwin vadelmaa, meidän molempien kädet ihan älyttömän kuivana ja rohtuneina sen käytön ajan. En keksi muuta syytä kuin tuon kuivattavan alkoholin.
Mulla on nyt lahjaksi saatu Dermosilin nestemäinen käsisaippua ja tuoksuna saksanpähkinä! On muuten ihana :)
Yleensä ostan Savon de Marseillen saippuoita ja ulkomailta ostan Sephoraa.
Desert Essence hajustamaton suihkugeeli ja Acure Orgnics sensitive suihkugeeli
Nestemäistä oliiviöljysaippuaa. Tällä hetkellä tuota: https://www.ecco-verde.fi/born-to-bio/organic-liquid-hand-soap?
Lactolinen hajusteeton nestesaippua. Kotimaista, Pupu-merkillä varustettua ja käy koko kropalle ja kasvoillekin. Halpaa on myös.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotakin suosikkimerkkiä tai tuoksua?
Itselläni nyt käytössä Palmolive Milk&Honey.
Minullakin on juuri tuo, ostin kun täyttöpakkaus oli pussi pullon sijaan. Mutta se ei putsaa kunnolla! Meikkivoiteen levityksen jälkeen kun saippuoi, sormet on edelleen ihan ruskeat. Kunhan olen tuon käyttänyt loppuun, palaan Family Freshin keltaiseen pumppupulloon jonka korvikkeeksi tuota Palmolivea ostin.
Sellaisessa kanisterissa olevaa valkoista nestesaippuaa. WC:ssä Gant:in saippuaa kivan pullon takia.
Tarkotettiinko nyt siis käsisaippuaa vai suihkusaippuaa?:D nestesaippuoita kun ovat molemmat. Itse kyllä käsitin automaattisesti käsisaippuaan.
Kotimaista, jota saa esim. Tokmanneista 3l kanisterissa. Miedot, kivat tuoksut, älyttömän halpa litrahinta ja riittoisaa - yhden hengen taloudessa tonkka riittää reilusti yli vuoden vaikka käytän sitä myös pikkupyykkien käsinpesussa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkotettiinko nyt siis käsisaippuaa vai suihkusaippuaa?:D nestesaippuoita kun ovat molemmat. Itse kyllä käsitin automaattisesti käsisaippuaan.
Mulla on samaa saippuaa vessoissa, keittiössä ja suihkussa. :)
T. Lactoline-tyyppi
Kuka älypää näitäkin alapeukuttaa? :D Käytän mitä milloinkin, yleensä ostan suomalaisia tuotteita.
Lactoline. Sebamedia toisinaan.