Vierailija

Joskus kun on todella surullinen, niin joko itkiessä tai itkua pidätellessä kurkkua alkaa kuristamaan ihan fyysisesti todella pahasti. Tuntuu, että kurkussa menisi joku juttu tavallaan "kiinni", tai yhteen kohtaan alkaa tavallaan sattumaan/tuntumaan epämukavalta. Mistä tuo tunne johtuu?

• ylös 12
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ahdistus on pahimmillaan fyysinen tunne.

Siltä vaikuttaa. Mutta meneekö kurkussa tuolloin oikeasti joku juttu "väärin"? Ja kuuluuko kurkkua kuristaa lähes aina kun itkettää, vai onko minussa joku rakenteellinen vika?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on sama juttu. Olen myös alkanut miettimään mistä johtuu. Kuinka helposti sitä voisi tukehtua, kun itkusta tai sen pidättämistä kurkku turpoaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama juttu. Olen myös alkanut miettimään mistä johtuu. Kuinka helposti sitä voisi tukehtua, kun itkusta tai sen pidättämistä kurkku turpoaa.

Ihan lohduttavaa tietää, etten ainakaan ole mikään täysin epämuodostunut, jos kerran muillakin on näin!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus on pahimmillaan fyysinen tunne.

Siltä vaikuttaa. Mutta meneekö kurkussa tuolloin oikeasti joku juttu "väärin"? Ja kuuluuko kurkkua kuristaa lähes aina kun itkettää, vai onko minussa joku rakenteellinen vika?

Ap

Ei. Syy on ihan puhtaasti psyykkinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.