Vierailija

ovat aina parempia vaihtoehtoja kuin abortti. Avoin adoptio ja sijoitus parempia kuin perinteinen adoptio. Kun lapsi saa tietää miksi biovanhemmat eivät voineet häntä pitää, on paras tilanne. Kaikkein parasta, jos saa tutustua biosukuunsa on ihanne. Joka tapauksessa saa elää oman elämänsä eikä kenelläkään ole tunnontuskia abortin takia. Vaikka ei koskaan tietäisi mitään biovanhemmistaan, on kuitenkin saanut elää oman elämänsä. Näin minä sen vaan ajattelen.

• ylös 2
  • alas 5

Kommentit (5)

Vierailija

Olen täysin eri mieltä. Adoptiosta vasta niitä tunnontuskia tuleekin ja vielä useammalle ihmiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Adoptio on biovanhemmille sosiaalinen itsemurha.

Ei kuitenkaan totaalinen kuolemantuomio kuten abortti lapselle.

Vierailija

Abortti varmaan tehdään usein siksi kun se tuntuu helpommalta vaihtoehdolta biovanhemmille kuin adoptioon antaminen. Alkanut elämä vain pyyhkäistään pois ja yritetään unohtaa. Adoptiolapsen olemassa olo kummittelisi takaraivossa. Nostan hattua niille joilla on rohkeus antaa lapsensa elää vaikka eivät itse pysty häntä hoitamaan, myös siksi että tunnustavat tilanteen eivätkä pidä lasta itse huonoissa oloissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptio on biovanhemmille sosiaalinen itsemurha.

Ei kuitenkaan totaalinen kuolemantuomio kuten abortti lapselle.

Ei se ole vielä mikään lapsi vaan alkio tai sikiä. Eikä se myöskään tiedä mitään abortoinnista kun ei ole tietoisuutta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.