Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtiskö joku mun kaa kaljalle Jyväääskylääässä?

Vierailija
21.05.2016 |

Tunnelma olisi varmasti vauvautunut, mutta voisimme puhua ensin säästä ja sitten ehkä muista aiheista

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja tarjoatko? 

N22, köyhä opiskelija jonka loppu rahat on varattu ruokaan :D

Vierailija
2/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa. Avasin just kaljan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos olisin tienoilla.. =) 

Vierailija
4/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on yläkaupungin yö ja varmasti paljon porukkaa liikenteessä. Sinne sekaan vaan,

Vierailija
5/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Huippua! :D Mä oon miettinytkin mitä sulle kuuluu, kun en oo pitkään aikaan tainnut nähdä täällä

ap

Vierailija
6/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh yeah ootsä vapaa? ;) M60

Vierailija
7/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma olisi varmasti vauvautunut, mutta voisimme puhua ensin säästä ja sitten ehkä muista aiheista

Hahaa, juuh elikäs piti kyllä sanoa "vaivautunut" mutta kai se tämän palstan lähtökohdista voi olla vauvautunutkin :D

ap

Vierailija
8/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minon aika vanha, melkein 26 ja köyhä myös :S Ei vaan jaksa aina tätä tylsäilyä kotona

ap

Vierailija
9/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos annat vittua niin voin lähteä. olen komea puoliksi karibialainen nuori mies :)

Hmm... Ihan uteliaisuuttani, mistä maasta? :)

ap

Vierailija
10/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano ettei joku tunnista, mutta olen 186 pitkä, komee ja sua hiukan nuorempi.mites sanot?

Vierailija
11/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minon aika vanha, melkein 26 ja köyhä myös :S Ei vaan jaksa aina tätä tylsäilyä kotona

ap

Et sinä nyt niin vanha ole :D Ei taida budjetit sallia kaljoittelua tänään

N22

Vierailija
12/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano ettei joku tunnista, mutta olen 186 pitkä, komee ja sua hiukan nuorempi.mites sanot?

Vou... Oot varmasti komea ja ihanan pitkä! Valittaen joudun toteamaan, etten todennäköisesti missään määrin täyttäisi laatukriteereitäsi ja tuntisit itsesi raskaasti pettyneeksi erehtyessäsi kanssani terassille :P

ap

Vierailija
13/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä ehdotus, mutta taidan olla sulle liian iäkäs ja toiseksi siellä alkoi juuri tihkuttaa vettä. Joku mainitsi, että siellä on nyt yläkaupungin yö, joten sinne vain niin seuraa löytyy kyllä :)

Vierailija
14/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vou... Oot varmasti komea ja ihanan pitkä! Valittaen joudun toteamaan, etten todennäköisesti missään määrin täyttäisi laatukriteereitäsi ja tuntisit itsesi raskaasti pettyneeksi erehtyessäsi kanssani terassille :P

ap

kiitos ;) joku toinenki juttu on pitkä..hehheh. No kuvaile nyt itseäsi kuitenkin?

Vierailija
15/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää olla kuskina hakemassa teiniä esityksestä. Mutta siellä on tosiaan meno päällä, Sohville vaan tai muualle yläkaupunkiin. Varmasti löytyy seuraa joka ei ole vaivautunutta :)

Vierailija
16/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Huippua! :D Mä oon miettinytkin mitä sulle kuuluu, kun en oo pitkään aikaan tainnut nähdä täällä

ap

En ole ollukaan, väsyin vähän tähän menoon täällä ja jättäydyin hetkeks pois. Mutta täällä taas..kyllä tää on mun paikka olla ja päteä..=))

Minne meinasit suunnistaa Jyväskylässä? Tuttu paikka, asuin siellä joskus kauan sitten.

Vierailija
17/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä ehdotus, mutta taidan olla sulle liian iäkäs ja toiseksi siellä alkoi juuri tihkuttaa vettä. Joku mainitsi, että siellä on nyt yläkaupungin yö, joten sinne vain niin seuraa löytyy kyllä :)

Ai alkoi tihkuttaa... No hitsin hitsi. Ei sit oikein terassi houkuta x/ Minä en iän puolesta muuten oo ronkeli :)

ap

Vierailija
18/18 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

ap

En ole ollukaan, väsyin vähän tähän menoon täällä ja jättäydyin hetkeks pois. Mutta täällä taas..kyllä tää on mun paikka olla ja päteä..=))

Minne meinasit suunnistaa Jyväskylässä? Tuttu paikka, asuin siellä joskus kauan sitten.

Hyväähän tekis välillä olla täältä pois, mut ei kanssa pysty :) En tiiä mihin sitä menis ehkä, Väinönkadun Katseessa olis ainakin edullista kaljaa jos siinä pyörähtäis parilla. Väinönkadun yläpäässä Onni on myös tosi rento paikka, vaikka ei yhtä halpa

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän