Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies 32-vuotias jolla takana yksi avioliitto, ei lapsia. Hänellä on hyvä työpaikka, oma asunto jne. Kaikin puolin fiksu aikuinen mies. Nainen on 21-vuotias yliopisto opiskelija ja hän on nyt muuttanut opiskelijakämpästään miehen luo. Tuo nainen ei todellakaan ole mikään bilettäjä pissis, mutta silti mielestäni outoa. Mitä annettavaa noin nuorella on tuolle miehelle? Mitä mies näkee 21-vuotiaassa? Pillun lisäksi siis.

• ylös 10
  • alas 44

Kommentit (12)

Vierailija

No monet miehet on noin 5vuotta naista henkiseltä tasolta jäljessä,

joten ehkä sitten kuitenkin ihan passeli pari.

• ylös 40
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No jos on hyvännäköinen, kiva ja nuori nainen joka antaa autuaasti pesää eikä edes käy bilettämässä niin tuo kuulostaa mun korvaan erittäin hyvältä. Ei mitään ihmettelemistä. m33

• ylös 18
  • alas 3
Vierailija

Minä olin kuin kolmekymppinen kaksikymppisenä. Vastuullisempi ja aikuisempi kuin monet kolmekymppiset. Ja tosiaan monet kolmekymppiset miehet ovat käytökseltään kuin kakaroita. Taidat vain olla kateellinen kun sulla ei ole sitä miestä ja kun et ole hehkeä 21v tyttö.

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No monet miehet on noin 5vuotta naista henkiseltä tasolta jäljessä,

joten ehkä sitten kuitenkin ihan passeli pari.

Näin voisi olettaa mutta ei. Tuo mies on ihan normaali kolmekymppinen. Ei mitenkään jälkeenjäänyt.

Vierailija

Voinko nyt kysyä, että mitä helvettiä. Miksi heidän suhde sinua riepoo? Joku katkera peräseinän Justiina siellä kertailee naapureidentaas naapureiden parisuhteita...

• ylös 21
  • alas 1