Tyttöystävä haluaa lapsen
Minä olen 20 vuotias tyttöystävä 18. Hän haluaa lapsen, ja yritän hänelle järkeä puhua mutta en tiedä onnistuuko se. Mitä pitäisi sanoa?
Kommentit (19)
No meette vahtimaan jonkun sukulaisen tai tutun lapsia vaikka yhdeksi viikoksi tms joka päivä useampi tunti kerrallaan niin eiköhän realiteetit tuu selviks.
Ei siinä ole mitään keskusteltavaa
Muista kumiukko AINA ettet vaan yhtäkkiä huomaa olevasi isäksi tulossa.
Sano, että palataan asiaan 10 vuoden päästä. Ja sitten teette niin.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että palataan asiaan 10 vuoden päästä. Ja sitten teette niin.
Kuulostaa hyvältä, kiitos!
Nii oon samaa mieltä et tää herra vois ihan itse mun kanssa asiasta keskustella. Eikä tänne tulla hakemaan apua kun te ette asiasta mitään tarkemmin tiiä.
Tämäkin vaihtoehto kelpaaa ja adoptio myös.
Tän herran kirjoitti:
Nii oon samaa mieltä et tää herra vois ihan itse mun kanssa asiasta keskustella. Eikä tänne tulla hakemaan apua kun te ette asiasta mitään tarkemmin tiiä.
Taasko sä perkele stalkkaat mitä teen, anteeks nyt vaan et kysyin neuvoja
Asiaanhan palataan 10vuoden päästäkin kun on se 5lapsi tulossa. Mutta nyt on nyt ja lapsien teko olisi hyvä aloittaa ajoissa jos meinaa terveitä lapsia saada. Riskit minimissään
Vierailija kirjoitti:
Muista kumiukko AINA ettet vaan yhtäkkiä huomaa olevasi isäksi tulossa.
Joo älä todellakaan luota siihen, että tyttöystävä syö pillereitä. Tätä palstaa seuratessa on huomannut sen, että joidenkin mielestä on ihan ok "unohtaa" ottaa pilleri jos toinenkin.
Kuka narttu siellä puhuu pidäppä huoli omista asioistas tai anna ihan kunnollisia neuvoja. Ei varmaan ooo muuta elämää sulla.
Osta tyttöystävällesi puhuva nukke, joka sanoo "mamma".
Haistakaa nyt vittu kaikki narut yritän saada neuvoa
Oon kuules ehdottanu kompromissei kissaa, koiraa, hamsterii ja vaikka mitä mutta mikään ei kelpaa nii vauva sen on sitten oltava. :)
Tää on se THE BITCH kirjoitti:
Kuka narttu siellä puhuu pidäppä huoli omista asioistas tai anna ihan kunnollisia neuvoja. Ei varmaan ooo muuta elämää sulla.
Ne oululaiset pakasteet ovat varmasti jo sulaneet. Hae sieltä tuhkamuna.
Se bitch kirjoitti:
Oon kuules ehdottanu kompromissei kissaa, koiraa, hamsterii ja vaikka mitä mutta mikään ei kelpaa nii vauva sen on sitten oltava. :)
Tunge puhuva ja kuseva nukke peräaukkoosi ja "synnytä" se yllätyksenä tyttöystävällesi. Varmasti lopettaa tuon vauvan kerjäämisen.
No mitä nyt haluatkin sanoa. Te olette aikuisia ihmisiä ja voitte keskenänne keskustella tästä ja monista muista parisuhteen myötä keskusteltaviksi tulevista asioista.