Axl Smith on keskiverto suomalaismiestä huomattavasti komeampi
Naiset yrittää nyt rahastaa kun komea Axl ei huolinutkaan heitä tyttöystäväkseen.
Kommentit (20)
Uusi provolaji? Tosi väsynyttä.
0/5
Onhan Axl komea ja sillä on karismaattinen ääni. Näin miehen mielipiteenä. Se ei kuitenkaan tee hänen teoistaan yhtään sen harmittomampia.
Mun mielestä se on ihan taviksen näköinen. Ei ruma, mutta ei tosiaankaan mikään hyvännäköinen.
En panisi.
Varmasti on keskimääräistä komeampi, kuten jokainen tuon ikäinen on. Tajuatko, että otat haarukkaasi jokaisen 18-vuotiaan finninaaman ja siitä Terhokodin vuodepotilaaseen asti. Siinä luokittelussa Axl on varmaankin keskimääräistä "komeampi".
Mielestäni keskivertoa naisellisempi. Mutta makuasioitahan noi on. Kuka tykkää millainen se keskiverto on ja millainen sen ylä ja alapuolella oleva on.
Keskivertoa lyhyempi se ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ajattelin että se oli nyt vain tunnettu tv:stä ja siksi sillä oli paljon naisia.
Mutta jotkut kyllä tuntuvat suosivan näitä lähi-idän ihmeitä, jotka ei oo varsinaisia julkkiksia.
En osaa pitää komeana kyllä itse.
Jaahas, näyttää Axl saaneen tietokoneensa takaisin :D
Toi Axl ei ensinnäkään ole suomalainen, saatika komea.
N21
Vierailija kirjoitti:
N21
Uusiosuomalainen on ja jatkossa suominaisen ja lähi-idän miestem jälkeläisiä alkaa olla enemmän että exotiikkakin noista katoaa.
Juu. Ei ole.
Oli juontajana hajuton ja mauton.
Nyt ei ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ei ole.
Oli juontajana hajuton ja mauton.
Nyt ei ole enää.
Ei nyt haisee ja maistuu pahalta
Vierailija kirjoitti:
N21
Mikä hän sitten on? Suomalainen äiti, asunut suurimman osan elämästään Suomessa, puhuu suomea.
Mun mielestä Axl oli aikaisemmin ihan komea. Se vaikutti tosi symppikseltä ja kivalta ihmiseltä. Nykyään taas ihan yäk ja ruma. Kauneus/komeus on vahvasti sisäistä. Ei tuollaisten tekojen jälkeen voi pitää ihmistä edes ulkoisesti komeana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21
Mikä hän sitten on? Suomalainen äiti, asunut suurimman osan elämästään Suomessa, puhuu suomea.
Yleinen mielipide palstalla on ettei suomalainen mies voi olla komea, eli valitse jompi kumpi.
Aivan varmasti