Vierailija

Yritän ostaa easybusin liput Gatwickistä Victorian asemalle etukäteen netistä, ei onnistu. Onko kukaan aikaisemmin ostanut lippuja etukäteen easybus sivustolta? Onko liput tulleet sähköpostiin?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Tämä ei nyt auta sua easybusin kanssa, mutta itse ostin juuri liput junaan eli Gatwick Expressiin ja hyvin toimi. Hinta on kalliimpi, mutta matka vain puoli tuntia Victoria Stationille, kun bussilla 1,5 h. Tällä on meille merkitystä erityisesti paluumatkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

kun olet valinnut gatwickin lähtöasemaksi, valitset pääteasemaksi London (all stops) ja haluamasi päivämäärät. Seuraavaksi aukeavassa ikkunassa on sitten kaikki gatwickistä lähtevät. Suunnilleen joka viides yhteys on  Gatwick-Victoria -yhteys. Huom! Se menee Victoria Coach stationille, joka on noin puolentoista korttelin päässä Victoria-rautatieassasta.

Vierailija

Pääsin täyttämään kaiken kuten neuvoit, mutta viimeisellä sivulla näkyi keltainen ATTENTION! Eikä mitään muuta eikä hyväksyttyä maksua näkynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuliko liput sähköpostiin samantein Gatwick Expressillä?

Kyllä tulivat. Printtasin paperille, jos netti ei toimisikaan. Outoa niitä tilatessa oli valikot, mutta selvisin, kun katsoin tarkkaan ja menin edestakaisin valikkoja. Halusin nimitäin liput, joissa ei ole pakko mennä tiettyyn junaan, sillä lento voi olla myöhässä. Olen kerran mennyt tällä junalla ennenkin ja se oli nopea ja matkalaukuille tilaa.

Vierailija

Minä sain easybussin liput helposti. bussin lähtö vaan oli arvoitus, se ei lähtenyr ollenkaan siihen aikaan kuin piti ja autoja vaan men eikä missään lukenut mikä auto meni mihinkin. victoriassa sen sijaan oli laituri selkeä. 

toisella kertaa taas en saanut ostettua lippuja gatwick expressiin joten ostin southerniin junaan. se lähtö taas oli victoriassa tosi epäselvä, miltään taululta ei laituri selvinnyt kun junan loppupaikat oli eri. piti kysyä tiskiltä.

Hansu84

Suosittelen miettimään kaksi kertaa ennen kuin ostaa bussilipun Easybussilta; minulla (ja näköjään monella muullakin on surkea kokemus ko. firmasta). Katselin netistä Gatwickin kentälle tulevan Express-junan hintoja, eikä olleet pahoja - luokkaa 15 puntaa suuntaan ainakin silloin.

Olimme Vauxhallin asemalla odottamassa Easybussia. Printtaamassani lipussa luki, että pitää olla tarkkana, jotta ottaa oikean bussin ja että linja operoidaan Easybussin minibussilla. Odottelimme siis oranssia pikkubussia, jota ei koskaan tullut ja aika alkoi käydä vähiin. National Expressin isoja busseja kyllä kiiti ohi. Lopulta otin paniikissa Uber-taksin, mikä sekin oli surkea päätös, koska taksillakin kuluu 1.5 h Gatwickiin. Kerkesimme onneksi koneeseen.

Valitin Easybussille heidän tehneen oharit. Sieltä kerrottiin, että kyseinen linja operoidaan National Expess-yhtiön toimesta, ei siis niillä Easybussin minibussilla, mikä luki lipussa! Perhana, olisi voinut tämän tiedon kirjoittaa jonnekin. Tein virallisen korvaushakemuksen Easybussille, vastausta odotellessa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.