Vierailija

EV

• ylös 1
  • alas 2

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin ihmettelen moitteita, minun korvaani kuulostaa ihan Mertarannalta. Ei moittimista. Ja minä sentään vain kuuntelen, en edes katsele. Otan Katsomon näkyviin sitten kun tulee maali ja katson hidastuksen, muuten olen selostuksen varassa.

Vierailija

Mitä väliä kuka siellä oikeasti selostaa, jos sitä ei Mertarannasta edes erota? :-D

Vierailija

Saukkosen selostuksissa ei ole mitään vikaa. Oikein hyvä selostaja ja hyvät selostukset.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Minä katson Katsomosta (se ilmainen, ei mikään maksettu kisapaketti) ja minun korvaani kuulostaa Mertarannalta. Mutta en voi vannoa, kun en ole säännöllisesti urheilua seurannut. Hyvin tässä kärryillä pysyy ja kiinni tunnelmassa.

Vierailija

Jos on Mertaranta niin lienee jo hehkuteltu 4-1 ja 5-1 maalitkin. Ikävää vaan jos ei sitten toteudukkaan.

Vierailija

Mitä sitä selostusta turhaan kuuntelee. Itse kuuntelen musiikkia ja katson vain peliä, en kaipaa mitään selostajaa. Radiossa hyvä selostaja on tärkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on Mertaranta niin lienee jo hehkuteltu 4-1 ja 5-1 maalitkin. Ikävää vaan jos ei sitten toteudukkaan.

Joo, olisi ihan tyypillistä Mertarantaa kyllä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.