Vierailija

Voitko laittaa tytölle kevään ja kesän juhliin ostetut vaaleat kengät eteisen sivuhyllylle (tms) odottamaan juhlia? Onko mahdollista, että mies lähtee ulos lapsen kanssa, ja antaa tytön laittaa ne jalkaan, ja kengät meni sitten siinä? Vai pidätkö itsestään selvänä, että juhlakengät on piilossa äidin vaatekaapin ylähyllyllä, ja kaivetaan sieltä juhliin.

• ylös 2
  • alas 12

Kommentit (13)

Vierailija

Voin laittaa. Mun miehellä on toimivat aivot ja silmät päässä, että jos näytän sille ostaneeni nämä juhliin, niin mies ei niitä sitten tytölle laita päälle ulos leikkimään. Ei miehet mitään ameeboja ole.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Onko se maailmanloppu jos tytön juhlakengät ovat vähän lkaiset?

M29 pikkuneidin isä

• ylös 8
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En laittaisi. Mies olettaa, että jos kengät ovat eteisen hyllyllä, niitä voi käyttää. Mistä mies voisi edes tietää, mitä olen tytön päälle juhliin suunnitellut? Monet ihan käyttökesäkengätkin näyttävät melko juhlavilta, kun niissä on kaiken maailman rusettia ja kimalletta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin laittaa. Mun miehellä on toimivat aivot ja silmät päässä, että jos näytän sille ostaneeni nämä juhliin, niin mies ei niitä sitten tytölle laita päälle ulos leikkimään. Ei miehet mitään ameeboja ole.

......en olisi aivan varma tästä.

• ylös 15
  • alas 6
Vierailija

Meillä juhlakengät on muualla kuin eteisessä. Lapsi haluais kuitenkin ne ulos laittaa. Kyllä mies ehkä tajuais ilman sanomista..

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Meillä on juhlakengät eri kaapissa ja lasten juhlakengät omassa laatikossaan. Kyllä me molemmat tiedetään millaisia kenkiä lapsilla on ja osataan myös etsiä juhlarytkyt päälle. Meillä on tosin kumpikin vanhemmista koko ajan mukana lastemme arjessa, joten jos toinen meistä ei syystä tai toisesta olisi kärryillä lasten arjen asioista, niin luultavasti ei tajuaisi tuollaista kenkäjuttuakaan.

Vierailija

Gallup aloittajalle , mistä keksit näitä paskavammaisia olettamuksiasi ja miksi paukutat palstalle päivittäin kymmeniä miesviha-aloituksia?

Vierailija

No mä kyllä sanoisin jos jotain vaatetta ei saa ottaa käyttöön. Mistä sitä voisi muuten tietää. Mun mies kyllä laittoi lapsen jalkaan saman väriset eripari kengät eikä huomannut niissä mitään outoa, edes silloin kun asiasta huomautin. Mutta eipä lapsi siitä näyttänyt mitenkään kärsivän... 😁 Tämä oli kannustus sille pukkuneidin isälle jota ei haittaa vaikka lapsen kengät vähän likaiset olisivat. Ei haittaa muakaan 😊

Vierailija

Meillä on eteisessä vain ne kengät, jotka kulloinkin ovat säännöllisessä käytössä. Juhlakengät ovat kaapissa, talvikengät kesällä ja kesäkengät talvella varastossa.

Vierailija

Meillä mies pukee tytön muutenkin, jos on joku erityisempi tilaisuus. Paremmin se selvillä on juhlavaatteista kuin minä.

Vierailija

Meillä ei mies ottaisi niitä, vaan tyttö itse. Eikä niitä sitten löytyisi kun niitä tarvitsisi. Minunkin kengät on aina hukassa kun olen lähdössä ulos, huoh.

Vierailija

Me kävimme viime viikon lauantaina ostamassa tytölle kengät kevätjuhliin. Ne ovat olleet eteisessä lenkkareiden vieressä koko ajan. Torstaina oli kevätjuhlat ja siellä kenkiä käytettiin. Muuten ovat olleet paikoillaan. Meillä kyllä 4-vuotias tietää itsekin mitkä kengät minnekin haluaa, mutta jos nyt jostain syystä välttämättä haluaisi ne juhlakengät pihalle, mieheni sanoisi varmasti että niitä ei sinne laiteta.

Vierailija

" - - leikki-ikäinen tyttö ja mies taloudessa."

Meidän taloudesssamme vaikuttaa vain leikki-ikäinen mies. On sen kanssa kyllä tietämisensä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.