Salkkareiden tarjoama ultrapositiivinen mielikuva homoista
En tajua miksi Salattujen pitää olla tuommoista aivopesu-/propagandapaskaa nykyisin mitä tulee homoseksuaalisuuden esittämiseen aatteena/taipumuksena. Miksi homoista pitää luoda realistisuuden vastaisesti noin myönteistä kuvaa? Missä ovat nahkapöksyt/koppalakit, pikkupoikien hyväksikäyttö, heteromiesten lähentely, runkkaaminen uimahalleissa/-rannoilla, valikoimattomat sukupuoliyhteydet Voguessa kaikkien vastaantulijoiden kanssa ym. keskivertofägärin elämän pimeämpään puoleen lukeutuvat seikat?
Kommentit (13)
Varmaan liittyy siihen, että juuri ne uimahallirunkkarit tms. ovat useimpien mielikuva homoista, jotka ovat kuitenkin olleet pitkään hyvin syrjitty vähemmistö, niin siksi halutaan tuoda esiin niitä positiivisempiakin esimerkkejä.
Nykyään ne muuta teekään kuin homostelee siinä sarjassa. Pääkäsikirjoittaja on alan miehiä.
Salkkareissa kiinnostaa eniten se, että lopetetaanko sarja ennen Kauniita ja rohkeita.
Ehkä siksi, että enemmistö homoista elää täysin normaalia elämää ilman mitään mainitsemiasi erikoisuuksia.
En ole salkkareita katsonut, mutta meidän taloyhtiössä se ainoa miespari on just se, joka lenkkeilee samanlaisissa tuulipuvuissa eikä ikinä soita musiikkia liian lujaa. Niistä ei ainakaan draamaa saisi.
Mua taas häiritsee, että salkkareissa joka jaksossa nautitaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse homo?
joo se on homo ei se muuten tietäis tota Voguen toimintaa !
Tai sitten joku nainen jonka biukkomies on miesten kanssa ja naista vituttaa täysillä !
Lopetin sarjan katsomisen, kun Kallen jälkeen sienne tuli lesbo nainen. Eli sarja tyrkyttää homoutta. Alkoi ärsyttää.
Ja kuppaakaan siellä ei varmaan ole mainostettu ikinä.
Mikäs sulla nyt on?
No perse kipeänä!
Etovan kuvan siitä Eliaksesta saa.
Olen "keskivertofägäri" enkä ole tehnyt mitään luettelemistasi asioista, kuten ei kaveripiirinikään :D Omituinen mielikuva sinulla homoista jos pidät tuota normaalina
Vierailija kirjoitti:
Olen "keskivertofägäri" enkä ole tehnyt mitään luettelemistasi asioista, kuten ei kaveripiirinikään :D Omituinen mielikuva sinulla homoista jos pidät tuota normaalina
Oikeasti kuvittelet, että kaveripiirissäsi kaikki raportoivat sinulle seksikäyttäytymisestään?
Olet siis itse homo?