Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko telkkarista opittuja vai itse keksittyjä hurmaavuuksia? :)

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Meinasin tulla sanoo ettei mitään, mut kun asiaa pohdin niin:
Tuo kukkia, tekee aamupalaa joskus. Avaa ovia, kantaa kauppakassit, hakee töistä yleensä. Eri paikoissa yöpyessä yleiset "hyvää yötä <3 " "huomenta <3 " viestit. Hoitaa jos oon kipeänä. Antaa käyttää autoaan, vaikka itsekin tarvitsisi sitä, mutta pääsee minua kätevämmin bussilla. Pysyy parikin tuntia liikkumatta, jos satun nukahtamaan kainaloon päiväunille, kun ei raaski herättää, vaikkei itse nukukaan.
Aika perus arkipäivän juttuja siis, mutta kai niistä kaikista pitäisi olla iloinen.

• ylös 18
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kommenttien vähyys kertoo seuraavaa:
a) AV:n naisilla ei ole miehiä.
b) Miehet eivät harrasta romanttisia eleitä.
c) AV-nainen ei arvosta eleitä tai edes muista niitä.
d) Miehiä pitää vain haukkua.

Vierailija

Tai sitten naiset vaativat niin paljon, että jossei ole koko tarinaa yllätys matkasta ravintoloineen, nähtävyyksineen ja kosintoineen nii ei lasketa mitään?

Vierailija

No miespuolinen ystävä totesi eilen ennen baariin lähtöä että "Piusaa!!! Vielä olisi tunti aikaa".

Arvatkaa saiko?

Vierailija

En itse ole mikään romantikko, joten koen hyvinkin romanttisena esim. miehen lähtemisen kanssani puutarhamyymälään ja osallistumisen pihan kaunistamiseen. Eilenkin lapio heilui ja sain kaksi valkokukintoista syreeniä ikkunan eteen. Mies jäi katselemaan kukkia ja köynnöksiä ihan itsekseen ja selvästi nauttien tunnelmasta.

Sen jälkeen keitti munkkikahvit, kattoi pöydän ja huhuili kaveriksi. Arkinen romanssi meillä :)

(Ja teen kaikenlaista itsekin, ettei mies mua pelkästään passaa)

Vierailija

Exät: vieneet autolla paikkoihin, tarjonneet herkkuja, yllättäneet jollain hyvällä mistä tietävät minun tykkäävän. Öööö... Jotain sellaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En itse ole mikään romantikko, joten koen hyvinkin romanttisena esim. miehen lähtemisen kanssani puutarhamyymälään ja osallistumisen pihan kaunistamiseen. Eilenkin lapio heilui ja sain kaksi valkokukintoista syreeniä ikkunan eteen. Mies jäi katselemaan kukkia ja köynnöksiä ihan itsekseen ja selvästi nauttien tunnelmasta.

Sen jälkeen keitti munkkikahvit, kattoi pöydän ja huhuili kaveriksi. Arkinen romanssi meillä :)

XD Mielikuva miehestä katselemassa aikaansaannosta tämän näköisenä: http://aijaa.com/ivXkpK

Vierailija

Jahas, tästä tuli taas naisvihaketju.

Minun mies ei harrasta mitään romanttisia elkeitä, ei tuo kukkia, ei osta yllätyslahjoja, ei laula serenadeja, ei järjestä kynttiläillallisia, ei järjestä yllätysmatkoja. En ole sellaisia edes koskaan kaivannut, kun en ole itsekään romantiikannälkäinen.

Mies harrastaa kalastamista ja tuo kalat ruodottomina fileinä, monesti myös jatkojalostaa ne ruuaksi. Mies lähtee mielellään kauppareissulle mukaan, jos on paljon ostettavaa, ja osaa käydä kaupassa yksinkin. Mies kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, jos minä tai lapset olemme olleet sairaina. Aamuisin on ihana kömpiä miehen kainaloon peiton alle ja kuunnella radiosta uutiset ennen ylösnousemista. Jos kysyn mieheltä, olenko minä hänelle maailman paras vaimo, mies vastaa "jepjep". Me käydään silloin tällöin ulkona syömässä, mutta mies sanoo, että minä teen parempaa ruokaa. Mies osaa tehdä ruokaa itsekin.

Jos joutuisin autiolle saarelle, ottaisin sinne miehen mukaan. Mies tekisi nuotion ja laavun, kalastaisi kalat, perkaisi ne ja tekisi ruuaksi, rakentaisi lautan, auttaisi minut lautalle ja navigoisi pois.

No niin, olenko lompakkoloinen, prinsessaharhoissa elävä, muumilauluja laulava sormiväritaiteilja, pyhä vulva vai mikä?

Vierailija

Mies puhuu minulle nätisti, niin kuin minäkin hänelle. Eilen hän sanoi, että rakastaa minua ihan yhtä paljon kuin silloin kun tapasimme, eli 15 vuotta sitten. Romantiikka on sitä, että tehdään kumpikin arjesta mukavaa, ei nalkuteta ja huudeta vaan kunnioitetaan toisiamme. Jotkut naiset kuvittelevat, että heidän miehensä ovat sikoja, kun eivät tuo kukkia, mutta naiset itse käyttäytyvät huonosti, eikä se saisi vaikuttaa mitenkään mieheen. Kummankin pitää olla toisilleen hyviä ja kukat ja muut ovat silloin sivuseikka. Kukkia tuo yleensä sellainen mies, joka saa rakkautta.

Vierailija

suklaaherkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

XD Mielikuva miehestä katselemassa aikaansaannosta tämän näköisenä: http://aijaa.com/ivXkpK[/quote]

No joku löysi sen mun ei romanttisen miehen kuvan, kun se saa jotain tehtyä. Se muuten kova käskyttämään.. Pitää kaikkea muuta kuin omaa tapaansa vääränä.. Joskus 😡, mutta se myhäily😄.

Vierailija

Mies yllätykseski vaikka siivoaa ennen kun tulen töistä. Tuo kukkia? Tai jos hän lähtee reissuun tekee hän minulle aamupalaa aamulla, jos hän lähtee ennen kun tulen töistä takaisin. Suukottelee, halailee, ottaa yöllä kainaloon. Menetin lemmikkini pari vuotta sitten, ja olin tosi rikki pari vkoa. Mies istu 4 h sohvalla silittäen päätäni kun minä itkin hänen kainalossa. Arjen ihania tekoja. Niitä pitää osata arvostaa <3

Vierailija

Hän on tehnyt mulle laulun. Tehnyt aamupalaa sänkyyn. Lähettää sydämiä ja hymiöitä.

Vierailija

Mieheni tuo usein kukkia, koska tietää että rakastan niitä. Ostelee myös muita pieniä yllätyksiä, vaikka en niitä koskaan ole vaatinut. Välillä hän sytyttelee kynttilöitä, kun haluaa tunnelmaa esim. illalliselle tai makuuhuoneeseen. Pientä arjen romantiikkaa on jatkuvasti, puhuu minulle kauniisti esim. kertoo kuinka onnellinen on kun saa olla kanssani. Lähes jokaisessa tekstiviestissä on jossain kohtaa "rakas <3". Tekee kaikenlaisisia pieniä asioita jotka helpottavat minun elämääni, laittaa yleensä aina aamu- ja iltapalaa. Silittelee, halailee, pussailee ja tarvittaessa lohduttaa. Ottaa kävellessä kädestä kiinni. Ylipäänsä huomioi aina minut.

En tiedä mistä on oppinut, mutta en voi muuta kuin olla onnellinen ja kiitollinen. Toki yritän parhaani mukaan kertoa ja näyttää kuinka paljon arvostan häntä, ja hänen tekojaan, sekä pyrin olemaan yhtä hyvä hänelle kuin hän on minulle.