Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikrosementtilattia, kertokaa kokemuksia kenellä sellainen on!

Vierailija
21.05.2016 |

Onko kenelläkään? Miten puhtaanapito, onko helppo pyyhkiä? Pitäisi tehdä keittiöremppa ja olen ajatellut jos laattojen irrottamisen ja vaihdon sijaan laittaisikin mikrosementtiä niiden päälle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko alakerta ja kylppäri mikrosementtiä. On helppo pitää puhtaana. Hyvä tekijä on tärkeä, että tulee tasalaatuista työtä. Meillä kylppärissä vanhat laatat alla, kun vesieristys oli kunnossa.

Ei muuta moitittavaa, mutta on kova. Pienten lasten kanssa voi olla hankalaa. Muuten tosi kivan näköinen saumaton lattia. Inhoan saumojen jynssäämistä, ja listoja. Mikrosementillä päästiin eroon kummastakin mielipahasta.

Vierailija
2/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on koko alakerta ja kylppäri mikrosementtiä. On helppo pitää puhtaana. Hyvä tekijä on tärkeä, että tulee tasalaatuista työtä. Meillä kylppärissä vanhat laatat alla, kun vesieristys oli kunnossa.

Ei muuta moitittavaa, mutta on kova. Pienten lasten kanssa voi olla hankalaa. Muuten tosi kivan näköinen saumaton lattia. Inhoan saumojen jynssäämistä, ja listoja. Mikrosementillä päästiin eroon kummastakin mielipahasta.

Kiitos kommentistasi! Kovuus ei ole ongelma, kun ei ole lapsiakaan. Onko pinta siis sellainen, että kostea moppi liukuu helposti, vai onko se karhea? Osaatko sanoa lattialle neliöhintaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kallista se on vaikka sitä levitetään aina ruokalusikallinen kerrallaan.

Vierailija
4/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuu helposti. Käsittääkseeni siihen saa erilaisia pintakäsittelyjä. Karheampaa ja liukkaampaa. Kylppärissä meillä seinät liukkaat/tosi sileät ja kiiltävä. Kaikki lattiapinta on ns karhea, ei siis liukas. Mutta moppi kyllä liukuu. Kuten sanoin, niin tosi helppo pitää puhtaana ja lika ei sillee pistä silmään kun "betoniin" kuuluu tietynlainen epätasaisuus.

Lattia maksoi karkeasti laskettuna 90e per neliö.

Vierailija
5/7 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain ulkomaalaiselta sivulta luin, että pintaa pitäisi säännöllisesti lakata jotta se pysyis hyvänä. Suomalaisilla sivuilla en semmoista mainintaa ole nähnyt, kuinkahan on?

Vierailija
6/7 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Onko jollain kokemusta, erityisesti vanhojen laattojen päälle laitettuna? Onko kuivumisaika kuinka pitkä? Mitä huonoja puolia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.suomela.fi/trendikas-mikrosementti/

Tuossa on hyvää tietoa aiheesta. :)