Vierailija

Masennusta, fyysisiä yliherkkyyksiä, väsymystä, karmansa kohtaamista. Mihinkään ei pääse pakoon.
Ja väliin se valtava elämisen ja ja pyhyyden ja henkiin heräämisen tunne, mutta suurimmaksi osaksi taistelua.

Hlpottaakohan oikeasti tämä ikinä?

• ylös 5
  • alas 3

Kommentit (9)

Vierailija

Elämä on kärsimystä, ei siitä mihinkään pääse vaikka kuinka harrastaisi mitä tahansa mindfulnessia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Henkinen tie on kevyt. Voit lopettaa kärsimyksen päästämällä kaikesta irti. Se on tietysti vaikeaa nykyihmiselle joka pelkää ettei ole mitään ilman tavaroitaan ja ajatuksiaan uusista tavaroista, mutta sen takana on tyyneys ja rauha.

Vierailija

Ei minulla mitään tavaraongelmia ole, niistä olen päästänyt jo irti, mut karmansa kohtaaminen ihmissuhteissa on aika hardcorea. 

Vierailija

Valtaosa on asennekysymys. Elämäsi helpottuu 90 %, kun vaihdat suhtautumistasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valtaosa on asennekysymys. Elämäsi helpottuu 90 %, kun vaihdat suhtautumistasi.

Miten olet onnistunut muuttamaan suhtautumistasi?

Vierailija

Se on raskasta kääntää katse sisäänpäin. Minäkin olen aivan väsynyt vielä viiden vuoden jälkeen. Nykyään tosin niitä pimeitä kausia tulee harvemmin, mutta yhtä kamalia ovat, vaikka tiedänkin niiden olevan ohimeneviä.

Vierailija

Kannattaa sitoutua johonkin älylliseen itsepetokseen. Niissä riittää valinnanvaraa. Yksi täkäläisesti aika suosittu on ollut kuvioissa jo pari tuhatta vuotta.

Vierailija

Teidän pitää vaan unohtaa kaikki negatiiviset asiat ja suhtautua asioihin positiivisesti, vaikka niissä ei olisi mitään positiivista. Älkää antako periksi perkele.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.