Vierailija

Pirjo Pauliina

Mieskin suostuisi. Miten taon järkeä miehelle?

• ylös 56
  • alas 2

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Sanoin että ei tarvitse takoa järkeä päähän, riittää kun sanoo että ei v****ssa

• ylös 29
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pirkot, Sirkat, Pentit ym. tulevat muotiin taas tulevaisuudessa. Pirjo on varmasti muotinimi joskus 30 vuoden kuluttua. Kun lapsesi on sen ikäinen, niin kaikki ihastelevat hänen kaunista nimeään.

• ylös 23
  • alas 14
Vierailija

No eihän sun tarvi mitään järkeä kellekkään takoa kun nimen päättää lapsen huoltajat yhdessä, ei anoppi.
Söpö nimi, mutta enemmän vitsinä kuin tosissaan.

• ylös 52
  • alas 0
Vierailija

Mies ei päätä yksin. Van nimi, joka käy molemmille voidaan laittaa

Pauliina on aika kiva

• ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Kiva taas joku keksi keskustelun aiheen,ei kait kukaan anna noita nimiä, Mitäs nimestä Terttu Anneli??

Vierailija

No jos haluat olla erilainen niin voithan laittaa nimeksi Birjo Bauliina! Ei olis yhtään niin nolo!

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Et vaan yksinkertaisesti suostu.
Mun mielestä viimeisen sanan sanoo äiti.
Sun mielestä äiti varmaan myös saa erossa yksinhuoltajuuden, kun nämä järjenjättiläiset laittavat lusikat jakoon?

• ylös 14
  • alas 5
Vierailija

Anoppi ei siis saanut kuin poikia ja tää nimi on hänestä ihanin. Harmi kun mies innostui.

Vierailija

Mun mielestä toi ois hyvä nimi. Tunnen yhden Pirjon ja hän on aivan mahtava ihminen. Pauliinoitakin tunnen eikä mitenkään negatiivista mielikuvaa tule kyseisestä nimestä.
Ehkä lisäisin jonkun nimen siihen Pirjon ja Pauliinan väliin. Riippuu tietysti onko sukunimi lyhyt vai pitkä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan yksinkertaisesti suostu.
Mun mielestä viimeisen sanan sanoo äiti.
Sun mielestä äiti varmaan myös saa erossa yksinhuoltajuuden, kun nämä järjenjättiläiset laittavat lusikat jakoon?

Kyllä

Vierailija

Lapsen nimestä päättävät vanhemmat yhdessä, ja molempien pitää hyväksyä nimi. Itse voisin harkita Pirjoa tai Pauliinaa toiseksi tai kolmanneksi nimeksi, mutta kutsumanimeksi en kumpaakaan.

Vierailija

Anoppi ei ole se joka nimestä päättää, joten pysy lujana.

Tosin hänen ehdottamassaan nimessä ei kyllä mielestäni ole mitään vikaa. Pirjo on nimi, joka on v. 2016 syntyneelle lapselle samalla kertaa sekä harvinainen että persoonallinen mutta siitä huolimatta kuitenkin jokaiselle suomalaiselle tuttu.
Meidänkin lapsilla on juuri tuon tapaiset etunimet: Yleinen nimi, mutta omassa ikäluokassaan harvinainen. Mitään kiusaamista tai hämmästelyä heidän nimiensä suhteen emme ole tavanneet koskaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.