Vierailija

Hän 20-vuotias ja siis raskaana. Parisuhde on kyllä hyvä ja vakaa, mutta silti. En keksi muuta vaihtoehtoa, ei noin nuoresta ole vanhemmaksi.

• ylös 1
  • alas 36

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Esitä asia toiveen muodossa. "Mieti asiaa." "Minulla ei ole vielä kiire isoäidiksi." ...

• ylös 2
  • alas 15
Vierailija

Mikäli tytär ei kysy erikseen mielipidettäsi tai pyydä apua sinulta, niin älä mene sanomaan mitään tuollaista.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

No elämässä on oikeitakin murheita. Lapsi ei ole sellainen, mikäli on valmis äidiksi, niin anna olla.
Minun äiti sanoi minulle joskus, että jos käy vahinko, niin sen voi hoitaa pois. +20v kävi ja olisin ollut valmis, samoin lapsen isä, mutta tuo kommentti kummitteli mielessä ja hätäpäissäni päädyin väärään ratkaisuun.
Tätä kadun kaikkina päivinä lopun ikääni. Siitä on nyt 11v aikaa ja saman miehen kanssa olen edelleen. Harkitse siis tarkkaan ja ole tukena.

• ylös 11
  • alas 0
huoli omista asioista

Miksi puuttuisit täysi-ikäisen ihmisen elämään? Ei kuulu sinulle mitä hän tekee.

Vierailija

Tuntuu vain niin itsestäänselvältä asialta, että jos tullaan raskaaksi liian nuorena, tehdään abortti. ap 

• ylös 0
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain niin itsestäänselvältä asialta, että jos tullaan raskaaksi liian nuorena, tehdään abortti. ap 

Ei lapsesi ole liian nuori, mutta tottakai lapsi tulee leimaamaan hänen elämäänsä ja vaatii jonkinmoista kunnianhimoa enää siitä sitten päästä pieruverkkareista koulun penkille ja kunnolla työelämään. Ei sekään mahdotonta ole, mutta voitteko kiistää, etteikö kiusaus olisi suuri alkaa elää 100% lapsen kautta, kun oma elämä ei ole koskaan rakentunutkaan..

Vierailija

Miksi et valistanut lastasi vuosia aiemmin. Lääkärille ja e pillerit ja kumi pojalla. Olisit ostanut vielä kasan kumeja ja pannut ne tytön käsveskaan ja kotona aina saatavilla. Kyllä se nyt on vaan niin että mummo sinusta tulee halusit tai et. Ala vaan vähentämään harrastuksia jotta ehdit olla mummona. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.