Monet miehet eivät kestä torjutuksi tulemista
Pakkien jälkeen alkaa haukkuminen ja huorittelu. Kylläpä harmittaa hirveästi, että menetin moisen timantin!!
Kertokaa teidän kokemuksia tästä ilmiöstä.
Kommentit (16)
Kerrotko vielä sen pätevän syyn miksi annoit mulle pakit?
Kuinka monet ilmaiset ruoat ja sirkustemput kerkesit mieheltä kuppaamaan ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ei koskaan homottele tai mitään, jos saavat pakit.
Missähän sanoin näin?
Ap
"Monet ihmiset eivät kestä torjutuksi tulemista." Tuolla otsikolla olisit saanut enemmän vastauksia, ja olisit ollut vähemmän seksistinen.
Vierailija kirjoitti:
Sää haisit pahalle, sul oli rumat hampaat ja lyttyset kengät.
Täytyy myöntää, että minäkään en kestä pakkeja. Se ei tosin ilmene kuvatun kaltaisena reaktiona, vaan luopumisenani kaikista yrityksistä saada naisystävä.
Vierailija kirjoitti:
Juu naiset, nuo maapallon virheettömimmät ja täydellisimmät olennot. ;)
Onkohan aloittaja miesvihan lietsojana edes kiinnostunut miehistä? Mies sitä, miehet tätä tarinoita palstalle tusinatuottava trolli?
Vierailija kirjoitti:
Mikä velvollisuus mulla on perustella miksi annan pakit? Naama/kroppa /jutut ei miellytä, onko tarpeeksi pätevä syy?
Ulkonäköni haukuttiin lyttyyn kun sanoin etten halua uusille treffeille. Kerran kieltäydyin treffikutsusta ja mies blokkasi profiilini deittisivustolla. Kavereiden puheita kuunnellessa olen päässyt erittäin vähällä.
Valtaosa miehistä kunnioittaa päästöstäni ja ilmoittaa pitävänsä minua jatkossakin ihastuttavana ja sirona kaunottarena, jos joudun joskus kieltäytymään heidän jalosta ja äärettömän fantastisesta seurastaan.
Miehet ovat käsittämättömän oivallisia luojanluomia, jotka on annettu meille naisille iloksi ja opastukseksi. Olisimmepa me kaikki kuin nuo ihmiskunnan jumalaiset ja loistavat valiot!
(Saatoin nauraa.)
Minun todettiin olevan "hintti", kun en suostunut lähtemään erään rouvan seuraksi hänen kotiinsa.
Tässäkin ketjussa on miehiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Kysyttiin naisten kokemuksia.
Ap, miksi olet kiinnostunut tästä ilmiöstä vain miesten osalta? Miksi ei miehiä haukkuvat naiset kiinnosta?
Joo ei se ole kivaa. Sääli että miesten pitää aina tehdä aloite ja ja kuunnella paska.