Mikä on vikana nuoressa naisessa, joka ei saa suhdetta?
Ensisuudelmakin tuli 18-vuotiaana baarissa, mieheltä joka oli umpikännissä.
Kommentit (3)
Tuota monta vuotta pohtineena ja monet kerrat "luovuttaneena" ikisinkkuna tiedän vihdoin vastauksen! Olet ollut vain huonolla tuurilla varustettu etkä ole koskaan sattunut tapaamaan oikeaa miestä oikeaan aikaan! Olen 24 vuotias enkä ollut ikinä seurustellut kunnes tapasin sen oikean. Kävin miljoonat huonot treffit, sain niiiiin monet pakit miehiltä joihin luulin olevani syvästi ihastunut, mutta sitten tapasin sen oikean ja kaikki palat loksahtivat yhteen jo ekoilla treffeillä. Kaikki on helppoa ja ihanaa. Mitään ei tarvitse pakottaa, olen 100% oma itseni ja aivan korviani myöten rakastunut ja tiedän että se on molemmin puoleista. Ensimmäiset treffit kestivät monta päivää ja siitä saakka joka ikinen yö vietetty yhdessä eikä maltettaisi odottaa nähdä toisiamme töiden jälkeen. Sitä vaan tuntui niin vahvasti että oli löytänyt sielunkumppanin, ensimmäiset pari päivää vain juttelimme sängyssä ja tilasimme suosikki ravintoistamme ruokaa. Kaikki edelliset suhdeyritykset unohtuivat samantien eivätkä enää vaivanneet luurankoina kaapeissa.
Niin ja olen aloittanut tämän täsmälleen saman keskustelun ehkä neljä kolme kertaa täällä aihe vapaassa, valittanut asiaa kavereilleni, ollut lähes masentunut asiasta, yrittänyt ja yrittänyt ja itkenyt niin monet itkut että miksi en kelpaa kenellekkään. Tiputin jo "vaatimustasoani" roimasti, mutta kyllä toi mies tossa sohvalla täyttää ne kaikki vaatimukset ja helposti:)
Palstan mukaan samanaikaisesti liian nirso sekä tasoton nainen.