Lue keskustelun säännöt.
VELAT! Minkä ikäisiä olette ja mitä teette työksenne? :)
20.05.2016 |
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Itse 32-vuotias labrahoitaja
Kommentit (58)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
26v, pian yliopistosta maisteriksi valmistuva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
28-vuotias alakoulun koulunkäynninohjaaja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
48 vuotta, yrittäjä.
Mutta mitä teet työksesi? Oletko kampaaja vai paskakuski?
Vierailija kirjoitti:
Olen 52-vuotias yrittäjä.
Ja työsi on..?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
26v, pian yliopistosta maisteriksi valmistuva.
Minkä alan, tuo ei kerro mitään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 52-vuotias yrittäjä.
Ja työsi on..?
Jaha, tämä ketju on täällä edelleen. Olen eräänlainen neuvonantaja, tuotan palveluja yrityksille. Taustalla on yksi maisterin ja yksi kandin tutkinto.
Olen 40- vuotias vanhustenhoitaja. Kasvatetut lapset ovat ihan ok.