Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tee nykyisin kotona enää muuta kuin nettailen

Vierailija
20.05.2016 |

En saa mitään tehtyä. Kaiken ajan, kun ei ole mitään pakollista (ruoan laittoa, vessassa käyntiä, pyykin pesua) istun vain tietokoneella tai räplään puhelinta.
Hävettää ihan hirveästi jo. Mutta miten tästä pääsee eroon? Ei auta sanoa, että sammuta kone ja mene pihalle, en mä sitä kuitenkaan tee. Pihalla ei ole tekemistä, lapset puuhailee omiaan kun ovat jo sen verran isoja, lenkkeilyä en harrasta jne. Aina löytyy hyvä syy.
Jos ollaan jossain reissussa, niin voin helposti olla ilman nettiä, joten varsinaista riippuvuutta siitä ei ole. Jotenkin olen vain tullut kauhean laiskaksi ja saamattomaksi. Meillä on aina hirveä kaaoskin, kun en koskaan siivoa!

Nytkin on tullut taas aamupäivä tässä istuttua vaikka joka paikka on sekaisin. Olen siis työttömänä ja se vain pahentaa tätä netissä istumista. Toivottavasti saisin pian töitä...!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ;)

Vierailija
2/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liian tylsät kotityöt. Kuka niitä jaksaisikaan joka päivä suorittaa! Jakakaa uusiksi miehen ja lasten kanssa. Sinulle puutarhan hoito ja auton tankkaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on liian tylsät kotityöt. Kuka niitä jaksaisikaan joka päivä suorittaa! Jakakaa uusiksi miehen ja lasten kanssa. Sinulle puutarhan hoito ja auton tankkaus!

Meidän "puutarhassa" ei paljoa hoidettavaa ole. Riittää, että ohimennen lakaisee kulkureitit. Jos jaksaa....

ap.

Vierailija
4/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa on roikkua netissä öbaut koko päivän joka päivä?

Vierailija
5/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kaisailen

Vierailija
6/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se elämä sitten on? Tyhjän lukemista ja odottelua? Itse teen tätä lounaalla, mutta onneksi ei kunnollisia keskusteluja näytä löytyvän, helppoa sanoa heipat.

Vierailija
7/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu. Olen ollut jo 2 vuotta työttömänä. Ja lihonutkin olen varmaan 15 kiloa tuona aikana. Jos en oo netissä niin katon leffoja ja sarjoja Netflixistä. Lapset on jo teinejä ja miesystävä ei asu luonani.

Vierailija
8/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätä särkee, niskat on jumissa, selkä on jumissa, silmät kuivuu, kämppä räjähtää käsiin... Näin esim.

Vierailija
9/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sun sitte pitäis tehdä?

Vierailija
10/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstat netissä koukuttavat monia, mutta antavat (henkisessä mielessä) varmasti hyvin harvalle mitään 'hengenravintoa'-tai edes vastinetta kirjoittamisen vaivalle ja siihen kuluneelle ajalle.

Vierailija
11/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaan netissä maksimissaan tunnin päivässä. Silti pyykkivuoret kasaantuvat, koska olen jatkuvasti menossa. Suosittelen harkitsemaan, elämä on elettäväksi, ei padin äärellä kökötettäväksi.

Vierailija
12/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa mitään tehtyä. Kaiken ajan, kun ei ole mitään pakollista (ruoan laittoa, vessassa käyntiä, pyykin pesua) istun vain tietokoneella tai räplään puhelinta.

Hävettää ihan hirveästi jo. Mutta miten tästä pääsee eroon? Ei auta sanoa, että sammuta kone ja mene pihalle, en mä sitä kuitenkaan tee. Pihalla ei ole tekemistä, lapset puuhailee omiaan kun ovat jo sen verran isoja, lenkkeilyä en harrasta jne. Aina löytyy hyvä syy.

Jos ollaan jossain reissussa, niin voin helposti olla ilman nettiä, joten varsinaista riippuvuutta siitä ei ole. Jotenkin olen vain tullut kauhean laiskaksi ja saamattomaksi. Meillä on aina hirveä kaaoskin, kun en koskaan siivoa!

Nytkin on tullut taas aamupäivä tässä istuttua vaikka joka paikka on sekaisin. Olen siis työttömänä ja se vain pahentaa tätä netissä istumista. Toivottavasti saisin pian töitä...!

En kohta minäkään, työt loppuu kohta. Sen jälkeen luen iltapäivälehdet, katson työpaikat ja sitten roikun loppupäivän palstalla. Kerran viikkoon pyykinpesu ja siivous. T. Lapseton

Vierailija
13/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätä särkee, niskat on jumissa, selkä on jumissa, silmät kuivuu, kämppä räjähtää käsiin... Näin esim.

Paranna ergonomiaa. Esim. makaava tai puolimakaava asento on hyvä. Kännykän tai tabletin käyttö pidempiaikaisesti taas on lähtökohtaisesti huono.

Vierailija
14/14 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin kyllä siivota, ei kaksion kanssa kauan mene. Kone pesee pyykit tarpeen mukaan. Selkä tuntuu kestävän eikä silmäni kuivu. Työttömänä on aikaa loputtomasti ja aika halpa hupi tämä netti on. Aivojumppana pelaan shakkia ja ns älypelejä. En ole riippuvainen sosiaalisista suhteista niin kotona oleminen sopii minulle hyvin.