Kertokaapa teidän hauskimmat menkkapillitykset :D
Itse vollotin eilen kun katsoin fitnesspäiväkirjoja ja Janni joutui hyvästelemään koiransa kun lähti kymmeneksi päiväksi Suomeen :D vähän myöhemmin tajusin, että no ei tuon takia tarvitse ehkä itkeä :D
Kommentit (21)
No mä olin hevosmessuilla ja itkin rotuesittelyssä, kun oli suomenhevosten vuoro, samoin suomenhevosorien kavalkadissa. En ole ihan satavarma, johtuiko menkoista, ystäväni, jolla ei ollut menkkoja, itki myös.
Mua vaan itketti. En edes tiedä, mikä. Olin vaan todella liikuttunut, oli kaunis ilma, radiosta tuli hyvä biisi, muistin miten nätin äitienpäiväkortin sain jne. Ajatus siitä, että kohta pääsen uppoutumaan miehen hyväntuoksuiseen kainaloon. Huomasin, miten lokki hautoo muniaan.
Edellisenä päivänä olin ajanut miehen kotoa pois ja laittanut niin ilkeän viestin perään, että itse jättäisin samantien ihmisen, joka mulle laittais semmosta. Lisäksi suunnittelin avioeroa tai murhaa.
Tartteis jotain lääkkeitä.
Tässä ketjussa kiteytyy hyvin se, miksi naisia on niin vähän ylimmässä johdossa. Tunteet vievät ja nainen vikisee.
Katsoin televisiosta lentopalloa ja aloin itkeä kun joku heittäytyi sankarillisesti pallon perässä ja sai joukkuelleen pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kiteytyy hyvin se, miksi naisia on niin vähän ylimmässä johdossa. Tunteet vievät ja nainen vikisee.
Miehiä hormonit vie kuukauden jokaisena päivänä, naisia vain neljänä.
Viimeinen samurai -elokuva. Itketti ja suututti, kun ne kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kuukautiset sen vuoksi, että miehet eivät kestäisi sen mukanaan tuomia asioita, kuten kipua tai hormonimyrskyjä. Synnytyksestä en ala edes puhumaan. Mutta joo, naiset tekevät tässä maailmassa kaikki tärkeimmät asiat, miehet keskittyvät juurikin noihin johtotehtäviin, kun eivät ole kykeneväisiä mihinkään muuhunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vie tunteet ja miehillä alapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla vie tunteet ja miehillä alapää.
Kumpi lie sitten parempi?
Tein ruokaa ja länttäsin purkin kermaa sekaan. Kerma oli täysin kokkareista, enkä ehtinyt enää pelastaa ruokaa. Sain kauheat itkupotkuraivarit ja silloinen poikaystäväni tilasi minulle pizzaa.
Joskus katselin ulos ikkunasta ja näin vanhan papan ulkoiluttamassa pientä villakoiraa. Pappa käveli rollaattori apunaan tosi hitaasti ja koira välillä pysähteli katsomaan papparaista, ikäänkuin huolehtien että tämä on hengissä varmasti. Itkin vuolaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tein ruokaa ja länttäsin purkin kermaa sekaan. Kerma oli täysin kokkareista, enkä ehtinyt enää pelastaa ruokaa. Sain kauheat itkupotkuraivarit ja silloinen poikaystäväni tilasi minulle pizzaa.
Joskus katselin ulos ikkunasta ja näin vanhan papan ulkoiluttamassa pientä villakoiraa. Pappa käveli rollaattori apunaan tosi hitaasti ja koira välillä pysähteli katsomaan papparaista, ikäänkuin huolehtien että tämä on hengissä varmasti. Itkin vuolaasti.
Voi 😢
Vedin itkuraivarit, kun isäni osti poikaystävälleni väärän hajuveden joululahjaksi. :'D oli siis ulkomailla työmatkalla ja pyysin tuomaan tietyn hajuveden taxfreestä ja tämä sitten osti jotain toista. :D oli se kyllä ihan hyvän tuoksuista. :D
Lisää näitä. :D Ei ole helppoa olla nainen.
En saanu kenkää jalkaan, alko ahdistaan ja sit itkettään.
Olin lapsenvahtina siskoni lapsille ja katsottiin Disneyn Bambi ennen nukkumaanmenoa. Minä itkin silmät päästä ja lapset ihmettelivät, että mikä minulla oli hätänä. Sain koottua itseni ja laitoin lapset nukkumaan, mutta kun kävin vilkaisemassa hieman myöhemmin, että lapset ovat yhä unessa, niin aloin itkeä uudestaan. Lapset näyttivät niin viattomilta ja seesteisiltä, että liikutuin syvästi... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä hormonit vie kuukauden jokaisena päivänä, naisia vain neljänä.
Miesten hormonit vievät uralla eteenpäin ja menestymään. Naisen menestys on saada se menestyvä mies sitten. Mainittu fitnesspäiväkirjat ei ole asiassa poikkeus. Eri hormonejakin ovat eli vaikutuksen voi muutenkin olettaa olevan erilainen.
Ei se mieshormoni kai sentään pillittämään laita ja PMS-kuukautis-ovulaatio-känkkäränkkä kiertoahan miehelle ei ole. Kyllä se kierto on koko ajan päällä jos mies ei hedelmöitä. Endot ja lukuisat muut vittuvaivat tuohon päälle.
Vierailija kirjoitti:
En saanu kenkää jalkaan, alko ahdistaan ja sit itkettään.
Mulla on tää sama!!
Mies toi väärää suklaata kaupasta. :)
Jokunen vuosi sitten telkassa pyöri Finnairin mainos, missä poronvasa lensi "illaksi kotiin". Sitä kyynelehdin ihan tosissaan. Siis lentoyhtiön mainosta...