Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pätkätyöt ja työajoista ilmoittaminen?

Vierailija
20.05.2016 |

Oon tässä jo useamman vuoden tehnyt pätkätöitä samaan firmaan. Nyt ollut kuukauden pätkä ilman töitä. Käväisin sitten tällä viikolla työpaikalla ihan asiakkaana. Työkaverit sit sanoivat että kiva kun oot taas tulossa. Minä että miten niin. Kahvihuoneessa kuulemma minulle työvuoro lista.
Oli kiire enkä ehtinyt kahvihuoneeseen asti käymään. Tänään laitoin sitten pomolle viestiä että oliko lista oikeasti minulle vai saman nimiselle työkaverille.
Sain viestin että joo on sulle kahden viikon päästä töitä. Että hae kahvihuoneesta lista. Eka päivän vuoron laitto viestillä. Eli oli laittanut mulle täyden työpäivän koulujen päättäjäispäivälle ilman että edes kysyi minulta. Onneksi oma lapsi valmistuu viikkoa ennen.

Viimeksi kun näin pomoa sanoin kahteen kertaan että soittaa (tai laittaa viestiä) kun tietää että mulle tunteja.

Tottakait olen tyytyväinen että on töitä tiedossa mutta ei minusta mun homma ole jatkuvasti käydä kahvihuoneessa tarkistamassa onko tehty listaa. Varsinkin kun työpaikka on toisella paikkakunnalla, missä tulee käytyä ehkä kerran kk omissa asioissa jos sitäkään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turhaanhan odottavat sinua töihin, jos et edes tiedä koko asiasta. Ja ilmoittaa voisi mieluiten heti, kun vuorot on tiedossa. Vaikka onhan sekin pätkätyöläisen arkea, että samana aamuna soitetaan, että tulisitko.

Vierailija
2/2 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo samana päivänä hälytykset onkin sit eri juttu. Silloin on pomon pakko soittaa ja kysyä. Tulin vaan kotiin tuolta ja miehelle sanoin et kuulemma lista niin kysy että mikset hakenu. No ensinnäkään ei ollu aikaa ja toiseksi otti kyllä päähän. Liian kiltti vissiin vieläkin kun aloin tarkistamaan tilannetta. Mut tiedän että ressaan sit itse jos en tiedä varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän