Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan hakata jalkani poikki ja heittää ne menemään.

Vierailija
19.05.2016 |

Niin paljon ajoittain vihaan ja kärsin levottomista jaloistani. Lääkitys ollut vaihtelevalla menestyksellä jo vuosia, mutta on silti sattumankauppaa miten milloinkin nukun.
Tulen varmasti joku päivä ihan hulluksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat jo vähän vinksahtaneelta. Varmaan kurja vaiva, mutta jalat on aika tärkeet ulokkeet.

Vierailija
2/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä muuta voi sanoa kuin oma on asiasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen puolestasi.

Vierailija
4/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputaatiosta mahdollisesti seuraavat aamukivut ovat luultavasti ihan yhtä v-mäinen vaiva.

Vierailija
5/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein noin invapysäköintiluvan saadakseni ja on ollut kyllä elämäni parhaimpia päätöksiä :) On niin kätevää, kun voi ajaa autolla ihan oven eteen.

Vierailija
6/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amputaatiosta mahdollisesti seuraavat aamukivut ovat luultavasti ihan yhtä v-mäinen vaiva.

siis haamukivut

Vierailija
7/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tiedän sen, enkä nyt tosissani ole jalkojani katkaisemassa vaikkakin se(kin) vaihtoehto on tullut mieleen useamman unettoman ja kävellyn yön aikana :(

Ap

Vierailija
8/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tein noin invapysäköintiluvan saadakseni ja on ollut kyllä elämäni parhaimpia päätöksiä :) On niin kätevää, kun voi ajaa autolla ihan oven eteen.

Kiitos naurusta 😘

Ap

Vierailija
9/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, koska olen samassa jamassa.Hanki jatkuva lääkitys ja syö magnesiumia.

Vierailija
10/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

No eipä muuta voi sanoa kuin oma on asiasi

Eikö voi muuta sanoa?

No ei sitten.

Ja kiitos tiedosta, en ajatellutkaan että se olisi esim. sinun asiasi 😂

Ap

Vierailija
11/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli raskauden aikana yön tai kaksi tuollaiset levottomat jalat ja se oli jotain aivan kamalaa, tosi raskasta. Luulin että levottomat jalat tarkoitti jotain aivan muuta kuin sellaista kamalaa häiritsevää särkyä ja tärinää. :( Onko siihen erilaisia lääkityksiä? Jos kokeilisi jotain toista? Tai jotain luontaistuotetta? Tsemppiä hurjasti, älä luovuta!

Vierailija
12/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri! Pahimpina öinä tallaan ympyrää aamuun asti....päivälläkin nykii, sätkii ja särkee...ymmärrän hyvin...

Vierailija
13/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, koska olen samassa jamassa.Hanki jatkuva lääkitys ja syö magnesiumia.

Mulla on jatkuva lääkitys, mutta en haluaisi taas (vielä ainakaan) nostaa annostusta. Levottomat jalathan usein vain pahenee iän myötä, ja jo nyt nelikymppisenä aika paha vaiva. Pelkään että kymmenen vuoden päästä olen niin lääketokkurassa ettei mikään enää auta. Lisäksi syömässäni lääkkeessä on aika hurjia sivuvaikutuksia. Yritän mahdollisimman pitkään pärjätä niin pienellä annoksella kuim mahdollista. Magnesiumit, rauta jne. kokeiltu (ja edelleen syön).

Ap

Vierailija
14/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kohtalotoveri! Pahimpina öinä tallaan ympyrää aamuun asti....päivälläkin nykii, sätkii ja särkee...ymmärrän hyvin...

Käy hakeen lääkkeet. Ekan vuoden lääkityksen aloittamisen jälkeen nukuin toooosi hyvin.

Iän myötä tää vaan pahenee, annostusta jouduttu lisäämään hyvällä menestyksellä. Nyt kun kesä ja lämpösemmät ilmat niin pahenee taas..

Ap

Vierailija
15/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funktionaalisen lääketieteen lääkärin vastaanotolle, mars.

Puuttuukohan sinulta vitamiineja? Jotain ainakin on vinossa.

Vierailija
16/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pystyt sentään kävelemään. Itse pääsen juuri ja juuri bussipysäkille 100m päähän ilman raastavaa kipua säärissä. Nyt ruvennut polvet ja lonkat ruvenneet oireilemaan. Istuminen aiheutta polttavaa kipua lonkissa joka säteilee reiteen ja polveen. En pysty istumaan tai kävelemään.

Tutkittu on vaikka miten, ei vikaa. Revi siitä.

Vierailija
17/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomat jalat on hirveet, mulla on ollut vain raskausaikana onneksi. Tsemppiä ap!

Vierailija
18/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa jalkojen hierontalaite, joka ilta pidän jalkapohjia siinä, jos en niin sätkintää tiedossa.

Vierailija
19/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on levottomat jalat ja joskus levottomat kädetkin. Joskus auttaa kun tekee jalkakyykkyjä ja punnertaa. Kuulostaa hullulta mutta levottomat jalat on inhottava tunne kun et saa unta.

Vierailija
20/20 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, pystyt sentään kävelemään. Itse pääsen juuri ja juuri bussipysäkille 100m päähän ilman raastavaa kipua säärissä. Nyt ruvennut polvet ja lonkat ruvenneet oireilemaan. Istuminen aiheutta polttavaa kipua lonkissa joka säteilee reiteen ja polveen. En pysty istumaan tai kävelemään.

Tutkittu on vaikka miten, ei vikaa. Revi siitä.

Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti oireilulle löytyy joku syy ja saat siihen apua!

Ap