Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisinko AUTOMYYJÄN paikkaa???

Vierailija
23.02.2006 |

olen kyllä istunut auton kyydissä ja osaan myös sitä ajaa ja ajan päivittäin... ;D

Voisinko näillä perusteilla saada paikan, tekninen tietous mulla on nolla... ;D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miesasiakkaat kyseli kaiken näköistä teknistä nippelitietoa, aika nopsaan siinä oppi vastaamaan kyselijöiden suut suppuun.

Vierailija
2/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei myyjiksi kaivata enempää ääliöitä.

Mieheni osti joskus auton tyhmältä naismyyjältä, naureskeli sille kun akka ei osannut vastata mihinkään kysymyksiin, tiesi vain sen mitä esitteissä luki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostan, että harkitsen hakevani AJOVARUSTEMYYJÄN paikkaa. Eli takit, housut, saappaat, kypärät jne. Tiedän edellisen työni ansiosta aika paljon näistä ja minulla on pitkä kokemus myyntityöstä. En koe lähteväni pystymetsästä alalle. Eli saat ihan vapaasti nauraa. =)

Vierailija
4/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kuitenkin osata MYYDÄ, vaikkei kaikkiin miehesi teknisiin kysymyksiin osannut vastatakaan.

Vierailija
5/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen takia että sai parhaan hyvityksen vanhasta vaihdossa siinä liikkeessä.

-4-

Vierailija
6/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla perusteella teette autokauppoja, niin se naismyyjä on tainnut tehdä todella hyvät kaupat :oD

Toi on vanha jekku nostaa vaihtoauton hintaa - antamatta kuitenkaan alennuksia uudesta. Aika harva enää lankeaa tuohon ansaan.

Vierailija
7/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudesta Peugeotista tuli kyllä kunnon käteisalennus ja lisäksi liike hyvitti vaihdokista todella hyvin.

Toi tapahtu jo monta vuotta sitten.

-4-

Vierailija
8/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oeki tyhmä sellanen...

-ap-

Vierailija
9/9 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää, eli siitä vaan. Alkuun on koe aika jonka aikana varmaan huomaat onko ala sinun mieleisesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän